Reklāma

Copper varētu kļūt par Instagram tipa lietotni grāmatu mīļiem

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Šobrīd ir pieejami dažādi servisi un lietotnes, kurā mūziķi var dalīties ar savu mūziku, videospēļu entuziasti var pelnīt ar Twitch straumēšanu vai dažādas pašdarinātas lietas iespējams pārdot Etsy, tomēr grāmatu izdevējiem iespējas nav tik plašas. Šo situāciju vēlas mainīt Copper, piedāvāt sociālo tīklu un lietotni grāmatu autoriem un lasītājiem.

Protams, šobrīd ir pieejamas grāmatu novērtēšanas lietotnes kā Goodreads, tomēr tā neveido saikni starp autoru un lasītāju, ko vēlas atrisināt Copper. Sociālā tīkla pamatā būtu serviss, kas ļautu autoriem uzrunāt lasītājus, kā arī pašiem lasītājiem atrast citus domubiedrus, lai dalītos ar saviem iespaidiem. Papildu tam tiktu rīkotas virtuālās sarunas ar faniem, kas autoriem ļautu gan iegūt papildu ienākumus, gan promotēt savas grāmatas. Protams, nekur neiztiks bez forumiem, lai savas domas paustu rakstiski.

Izdodot grāmatu, satura un stāstu radīšana ir tikai viena no lietām, jo otrs ir to pārdot, tāpēc katru autoru var daļēji dēvēt par uzņēmēju, uz ko norāda Copper izpilddirektore. Pagaidām šī lietotne gan vēl ir testēšanas stadijā iOS platformā, kur piesaistīti jau pirmie autori un lasītāji, taču priekšā īstais izaicinājums atrast stabilu lietotāju pulku. Līdz šim Copper piesaistījis 2,5 miljonu investīcijas. Lietonei plānota gan maksas, gan bezmaksas versija. Maksas versijā, protams, būtu vairāk funkcionalitātes.

Avots: Copper

Skaidrs ir viens, ka grāmatu lasīšana nekur nav pazudusi, un kā norāda pēdēji dati, tad to pārdošanas apjomi pēdējos gados pat ir auguši, tomēr autoriem neparādās jaunu veidu, kā sazināties ar savu auditoriju un veicināt darbu popularitāti.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma