Reklāma

Mercedes mašīnas ar benzīna dzinējiem nākotnē taps uz elektriskajām platformām

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Līdz šim elektroauto bieži tika konstruēti uz platformām, kas paredzētas benzīna un dīzeļa mašīnām. Pēdējo gadu laikā autoražotāji izveidojuši tieši elektroauto paredzētas platformas, savukārt Mercedes paziņojis, ka nākotnē modeļi ar benzīna un dīzeļa dzinējiem taps uz elektriskajām platformām.

Paredzams, ka šīs mašīnas tiks būvētas uz “MMA” platformas, kas debitēs 2024. gadā un paredzēta maza līdz vidēja izmēra elektroauto ražošanai. Mercedes elektrisko jaudas agregātu attīstības viceprezidents Kristofs Starzinskis intervijā Motor1 norādīja, ka nākamās paaudzes A un B klases modeļi varētu izmantot gan iekšdedzes dzinēju, gan arī elektrisko piedziņu. Šīs mašīnas taps uz elektroauto paredzētas platformas, tāpēc arī iekšdedzes dzinējs, pārnesumkārba un citas detaļas būs jāiebūvē šajā platformā. “Platforma būs paredzēta elektroauto, bet tā nebūs ekskluzīvi tikai elektroauto platforma. Nepieciešamos kompromisus nāksies veikt iekšdedzes dzinēja nevis EV pusē,” saka Starzinskis.

Varētu rasties jautājums, kāpēc Mercedes elektroauto platformā vispār grib izmantot benzīna vai dīzeļa dzinēju. Atbilde meklējama finansēs – A un B klase ir divi no mazākajiem un lētākajiem Mercedes modeļiem. Autoražotājs vēlas saglabāt konkurētspējīgu cenu šiem modeļiem, lai tie saglabātu pievilcību klientu acīs, jo elektriskie modeļi neizbēgami būs dārgāki. Jau iepriekš Mercedes tehniskais direktors Markuss Šēfers izteicies, ka elektroauto būs dārgāki un tiem tik drīz neizdosies izlīdzināties cenā ar parastajām mašīnām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma