Reklāma

“TechChill” jaunuzņēmumu konkursā “Fifty Founders Battle” 160 000 eur balvu fondu iegūst igauņu jaunuzņēmums

Jaunākie raksti

ASUS ROG Chakram X spēlēm paredzētās bezvadu peles apskats

ASUS tikai vasaras sākumā izziņoja ROG Chakram X spēlēm paredzēto bezvadu peli un nu tā nonākusi jau pie mums...

Huawei Watch D Eiropā nonāks oktobra vidū

Huawei Watch D nav nekāds jaunums, tas tika izziņots vēl 2021. gada decembrī, bet Ķīnā to varēja sākt iegādāties...

Tesla attīsta paši savu elektroauto diagnostikas sistēmu

Elektroauto ražotājs Tesla attīstot pats savu elektroauto diagnostikas un kļūdu noteikšanas sistēmu, kas iecerēta kā alternatīva šobrīd populārajai OBD...

Kimai Kardašjanai “Instagram” kriptoaktīvu reklamēšana izmaksājusi vairāk nekā miljonu dolāru

Sabiedrības dāma Kima Kardašjana kā jau daudzi populāri cilvēki un influenceri aktīvi lieto sociālos tīklus, audzējot sekotāju skaitu un...

Yamaha izziņo divus jaunus elektriskos kalnu divriteņus

Zīmols Yamaha izlaidis divus jaunus elektrisko kalnu velosipēdu modeļus, papildinot esošo sēriju ar augstākās raudzes modeļiem, kas tieši paredzēti...

Ar jaunuzņēmuma “Vocal Image App” uzvaru ir noslēdzies viens no Baltijas valstīs lielākajiem jaunuzņēmumu un tehnoloģiju pasākumiem “TechChill 2022”. Uzvarētājs ieguva gan “TechChill” uzvarētāja godu un 10 000 eiro balvu bez saistībām, gan riska kapitāla fonda “Depo Ventures” piešķirtos 150 000 eiro.

Jaunuzņēmumu konkursā “Fifty Founders Battle” šogad bija pieteikušies vairāk kā 200 jaunuzņēmumi no visas pasaules. Starptautiska Ekspertu žūrija sākotnēji atlasīja 50 jaunuzņēmumus, ņemot vērā tādus kritērijus kā risinātās probēmas nopietnība, komanda, līdzšinējie rezultāti un iespējas ideju mērogot. Konkursa pusfinālisti “TechChill 2022” pirmajā dienā sacentās savā starpā, un finālā iekļuva pieci jaunuzņēmumi:

  • Terrawaste (Latvija) – piedāvā izmantot inovatīvu tehnoloģiju nepārstrādājamo atkritumu pārstrādāšanai.
  • HeyBooster (Igaunija) – mākslīgajā intelektā balstīts mārketinga kampaņu vadības rīks, kas palīdz plānot nākamos kampaņas posmus.
  • Codigy (Lietuva) – sadarbības platforma komandām, kas veido programmatūru.
  • Vocal Image App (Igaunija) – balss treniņa rīks.
  • MissionSpace (Latvija, Luksemburga) – jaunuzņēmums, kas nodarbojas ar kosmosa laikapstākļu novērošanu.

Par spēcīgāko šajā konkurencē žūrija, kuras sastāvā bija dažādu starptautisku riska kapitālu fondu pārstāvji, atzina balss treniņa rīku – uzņēmumu no Igaunijas “Vocal Image App”. Viņi tika gan pie 10 000 eiro balvas no “TechChill”, gan riska kapitāla fonda “Depo Ventures” investīcijas 150 000 eiro apmērā. Uzvarētājam “Vocal Image App” un vēl viena finālista “Codigy” pārstāvim arī būs iespēja mācīties Kalifornijā, Dreipera universitātes uzņēmējdarbības programmā.

Latviešus bez balvām neatstāja vietējais kriptovalūtas uzņēmums “Gravity”, kas jaunuzņēmumam “Mission.Space” piešķīra 1 ETH – Etherreum kriptovalūtas, kas ir otrā lielākā pasaulē. Savukārt visi finālisti tika pie virtuālā komandu sadarbības rīka “Miro” izmantošanas iespējas 1000 dolāru vērtībā (uzvarētājam piešķirti papildus 500 dolāri platformas izmantošanai). AWS 10 000 kredīti tika piešķirti uzņēmumam “Video Bit”, kas nebija finālistu sarakstā.

“TechChill 2022” no 27. līdz 29. aprīlim notika Hanzas Peronā, Rīgā. Tas bija pirmais tehnoloģiju pasākums pēc pandēmijas ierobežojumu atcelšanas Baltijas valstīs un piesaistīja lielu apmeklētāju interesi – visas biļetes tika izpārdotas jau dienu pirms pasākuma. 2023. gadā “TechChill” notiks 23. un 24. februāri.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma