Reklāma

General Motors apstiprina, ka tiek gatavota elektriska “Corvette”

Jaunākie raksti

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

General Motors oficiāli apstiprinājis, ka tiek gatavota elektriska “Corvette” – šādu informāciju tīmekļa vietnē LinkedIn publicējis GM prezidents Marks Roiss. Viņš paskaidroja, ka nākamgad klientus sasniegs elektrificēta “Corvette”, proti, hibrīds, savukārt drīz pēc tam sekos arī pilnībā elektriska versija slavenajam sporta auto.

Līdzīgi kā citi koncerna auto, arī topošā elektriskā “Corvette” izmantos GM izstrādāto Ultium bateriju tehnoloģiju un jaudas agregātus. Plašāka tehniskā informācija pagaidām nav pieejama, taču no Chevrolet YouTube kontā publicētā video skaidri noprotams, ka auto būs ar pilnpiedziņu. Tā kā runa ir par “Corvette”, tad tā pilnīgi noteikti būs ar lielu jaudu. Elektriskais modelis tiks piedāvāts kopā ar parastajām iekšdedzes dzinēju mašīnām un hibrīdiem, bet agri vai vēlu “Corvette” paliks tikai un vienīgi elektriska.

Roiss arī atklāja jaunu enerģijas rekuperācijas sistēmu. “Sistēma izmanto jaudas agregātu radīto siltumu, lai sildītu mašīnas salonu. Tāpat tā rada pēc iespējas labākus uzlādes apstākļus un bateriju temperatūru efektīvai uzlādei. Sistēma spēj uzlabot arī mašīnas paātrinājumu,” skaidro Roiss. “Mūsu testi liecina, ka šī sistēma mašīnas nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi var uzlabot pat par 10 procentiem. Šis ir lielisks piemērs, kā varam ieviest jaunas inovācijas, konstruējot speciāli elektroauto paredzētu platformu,” paskaidro Roiss, uzsverot, ka šī sistēma tiek pielietota arī jau esošajās mašīnās ar Ultium baterijām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma