Web Analytics
More
    Reklāma

    Lai atsāktu ražošanu Šanhajā, Tesla rūpnīcā ievieš burbuļa principu

    Jaunākie raksti

    Sporta līdzjutēji pēdējo divu gadu laikā lieliski iepazinuši, kas ir burbulis – cilvēki atrodas noslēgtā vidē, nekontaktējoties ar ārpasauli, lai pēc iespējas samazinātu riskus inficēties ar Covid-19. Burbuli savā rūpnīcā Šanhajā ieviesīs arī Tesla, lai tur beidzot varētu atsākties ražošana, kas pārtraukta jau vairākas nedēļas, pateicoties Covid-19 uzsliesmojumam Ķīnā. Rūpnīcas darbinieki vismaz kādu laiku dzīvos tās teritorijā un nekontaktēsies ar ārpasauli.

    Rūpnīca Šanhajā ir nozīmīga daļa Tesla biznesā – pērn tur tika saražota gandrīz puse no visām Tesla automašīnām. Šī rūpnīca nodrošina milzīgo Ķīnas pieprasījumu, kā arī līdz šim no Šanhajas mašīnas tika eksportētas uz Eiropu. Sākoties vīrusa uzliesmojumam, ražošana rūpnīcā apstājās. Tesla, protams, nav vienīgā, kas cieta no Covid – visa Šanhaja atradās lokdaunā.

    Kā vēsta Bloomberg, Tesla darbiniekiem izsniegs guļammaisu, matraci, kā arī nodrošinās ēdināšanu trīs reizes dienā. Darbinieki gulēs uz grīdas speciāli tam paredzētā zonā, tiek gatavotas arī izklaides, atpūtas un dušas zonas. Tāpat tiek ziņots, ka darbinieki par šo saņems piemaksu, kas būs aptuveni 400 juaņi jeb 60 dolāri dienā, tiesa, piemaksas apmērs var atšķirties, ņemot vērā darbinieka pozīciju un ieņemamo amatu.

    Tesla darbiniekiem izsniegusi sertifikātus, lai viņi varētu doties ārpus mājas pilsētā, kas atrodas stingrā lokdaunā. Tāpat nodrošināti autobusi, lai darbiniekus vestu uz rūpnīcu, taču ir zināmas atkāpes – uz rūpnīcu var doties tikai no tiem rajoniem, kas pakļauti mazākam inficēšanās riskam. Tāpat darbiniekam jābūt vakcinētam.

    Plānots, ka šīs neērtības būs salīdzinoši īslaicīgas – pēdējie burbuļa darbinieki tur atradīsies līdz 1. maijam, tiesa, burbuļa periodu var nākties pagarināt, ņemot vērā Šanhajas un visas Ķīnas ieviestos ierobežojumus. Darbiniekiem būs jāstrādā 12 stundas dienā, 6 dienas nedēļā.

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma