Reklāma

Latvijā sākusies elektriskā Nissan Ariya iepriekšpasūtīšana

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kā ziņo Nissan dīleri Latvijā, no 20. aprīļa sākusies Nissan elektriskā krosovera Ariya iepriekšpasūtīšana. To klātienē varēs aplūkot Nissan stendā autoizstādē “Auto 2022”, kur tiks prezentēti gan jaunais Nissan Ariya, gan Baltijā vispopulārākais elektroautomobilis Nissan Leaf. Izstāde no 29. aprīļa līdz 1. maijam notiks izstāžu centrā “Ķīpsala”.

Mašīna pirmoreiz tika prezentēta 2020. gadā, bet Nissan bijušas nopietnas grūtības to savlaicīgi palaist tirgū, zaudējot pārsvaru pār konkurentiem – šobrīd elektroauto ar līdzīgiem parametriem ir ļoti daudziem autoražotājiem. Tiem klientiem, kurus ieinteresējis jaunais Nissan elektroauto, šobrīd ir iespēja pieteikties testu braucieniem, apmeklējot Nissan mājaslapu.

Auto iespējams aprīkot ar 63kWh vai 87kWh bateriju, kas ar vienu uzlādi ļaus nobraukt 400 vai 520 kilometrus. Modelim ar mazāko bateriju sākumcena Latvijā ir 49 900 eiro, savukārt versija ar lielāko bateriju maksās, sākot no 64 400 eiro.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
22.04.2022 08:18

Un kas viņu pirks? Pēc NISSAN QASHQAI stāv rindā, bet ar šo brauks atsevišķi ekscentriski cilvēciņi.

Aigi_nr1
22.04.2022 08:58
Reply to  Skābene

Nu jau Latvijā parādās diezgan daudz EV, atradīsies arī šim savs pircējs.

Arčiņš
22.04.2022 12:32
Reply to  Skābene

Pēc Ārijām arī būs rinda , tici man. Šobrīd ir milzīgs pieprasījums pēc el auto. Cena sāpīga , bet arī pats auto esot citā līmenī salīdzinot ar kaškajiem. Ja Latvijā nebūs kas pasūta , tad Norvēģija nosmels visas Ārijas ka nemetās. Starpcitu Norvēģija sasniegusi maģiskos pusmiljonu el auto. Cik ir Latvijā? Kad beidzot Latvija atcels visus nodokļus el auto lai notiktu attīstība šajā jautājumā?

Krotow
22.04.2022 12:38
Reply to  Arčiņš

Pie tā ka vidējais Latvijas braucējs var atļauties tikai auto zem 6 k€, Ārija pie mums nebūs aktuāla vēl ilgi.

Elektriķis
22.04.2022 12:42
Reply to  Krotow

Ja pērk Teslas, bez servisa esamības, tad šis ies uz “urrā”.

Basics
22.04.2022 12:41
Reply to  Arčiņš

Kādas nodokļu atlaides motivēs pirkt el. auto par 50K cilvēkus valstī, kurā 2020. g. vidējie ienākumi uz mājsaimniecību (!) bijuši vien 1430 eiro?

Arčiņš
22.04.2022 12:59
Reply to  Basics

Manuprāt Norvēģijas un Ukrainas piemērs ir viss labākais. Noņemot visus nodokļus no el auto ,cenas starpība ar parastu auto vairs nav tik graujoša. Uzturēšanas izmaksas palilina el auto pievilcību vēl vairāk.
Paskatoties uz autoparku Rīgā , nešķiet ka visi sēž uz 1430 eiro mēnesī.

REALAIS
22.04.2022 12:56
Reply to  Arčiņš

Kam vajag atcelt nodokļus? Lai ātrāk sasniegtu kaut kādu pārdošanu, lai nodokļu atlaides pēc tam ņemtu nost? Cik tagad Norvēģijā ir palikušas atlaides un bonusi par elektro auto? Vācijā ekonomikas ministrija arī grib 3 gadu laikā atcelt atlaides elektro auto.
Auto paliek tik un tā auto. Neredzu jēgu valstij maksāt nodokļu maksātāju naudās ntos tūkstošus auto kompānijām par katru mašīnu, lai pārdotu elektroauto. Tiešām tas būtu tik vitāli svarīgs pasākums kur grūzt iekšā valsts naudu?

Arčiņš
22.04.2022 16:26
Reply to  REALAIS

Ja Latvija nesasniedz klimata mērķus , kur autotransports sastāda lielu procentu ,tad būs jāmaksā sods. Tad labāk ir neieņemti nodokļi vai sods? Tieši šobrīd, tieši valsts grūž naudu lai tu iegādātos el auto , lai gan varētu iztikt bez šī birokrātiskā ceļa kad ar vienu roku dod bet ar otru ņem. Un elektrība lielā mērā ir Latvijas produkts , kas ļauj mums nesāpīgāk atteikties no Putlerstānas naftas. Par ražotājiem piekrītu , jo ja nebūtu subsīdiju ,tad el auto maksātu daudz lētāk nekā tas ir šobrīd. Cenai 100$ par kW baterijas bija jākļūst par punktu kad el auto ar parasto ir… Read more »

Reklāma