Web Analytics
More
    Reklāma

    Krievijas autobūve atgriežas deviņdesmitajos un ražos viszemākās ekoloģiskās klases auto

    Jaunākie raksti

    Krievijas valdība sagatavojusi likumu, kas paredz, ka no šā gada aprīļa līdz vismaz 31. decembrim valstī atļaus ražot visu ekoloģisko klašu automobiļus, tostarp tā saucamo “Euro0” klases automašīnas. Šādu informāciju izplatījis krievu medijs “Kommersant”. Līdz šim Krievijā pastāvēja prasība ražot mašīnas, kas atbilst vismaz “Euro5” standartiem, taču šobrīd tādus auto nav iespējams saražot ieviesto sankciju dēļ.

    Šobrīd Krievijas autoražotājiem akūti pietrūkst visdažādāko komponentu, lai ražotu kaut puslīdz mūsdienīgas mašīnas. Jau iepriekš tika atcelta prasība pēc ESP un ABS sistēmām, jo arī tās nav iespējams nodrošināt bez ārzemēs ražotām daļām. Vietējiem autoražotājiem pietrūkst motoru vadības bloku, kas regulē auto atgāzes. Pārsvarā šādus vadības blokus piegādāja vācu ražotājs “Bosch”.

    “Euro” izplūdes standarti tika ieviesti 1992. gada vasarā ar “Euro1” standartu. Šobrīd spēkā esošais ir “Euro6d” standarts, bet arvien vairāk tiek diskutēts par “Euro7” izmešu standartu, kas iekšdedzes dzinēju izmantošanu mašīnās pēc dažu autoražotāju sacītā padara neiespējamu. BMW un vēl vairāki ražotāji gan attīsta dzinējus, kas atbilst šiem jaunajiem, gaidāmajiem standartiem. Atgriežoties pie Krievijas, šis lēmums paredz, ka Krievijas autobūve faktiski atgriežas vēl padomju ērā, kad nevienu īpaši nesatrauca tādas lietas kā auto atgāzes.

    “Kommersant” vēsta, ka “Kamaz” jau saražojis publiski nezināmu skaitu mašīnu, kas atbilst “Euro2” standartiem, taču līdz šim šos auto pārdot nedrīkstēja. “Euro2” standarts Eiropā bija aktuāls deviņdesmito gadu beigās, bet no 2000. gada mašīnām jau bija jāatbilst “Euro3” standartiem. Šis, protams, ir acīmredzams izmisuma solis – Krievija cenšas saglabāt jebkādas autobūves paliekas un vienkārši ļauj ražot to, ko var saražot, nesatraucoties ne par drošību, ne ekoloģiju, ne jebkādiem mūsdienu standartiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    20 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ozols
    21.04.2022 13:22

    Mēs atgriežamies pie malkas apkures tas ir 19 gadsimts!!!

    espats
    21.04.2022 15:21
    Reply to  Ozols

    Kas tie par “Mēs” ?
    “Viņi” jeb “Tie” būtu pareizāk.

    Andris
    21.04.2022 17:56
    Reply to  espats

    Gaiss jau tàkà nav tikai virs krievijas… elposim tos dùmus visi… hehe… priekà!

    Čiekurs
    21.04.2022 16:34
    Reply to  Ozols

    Es vēl elpoju gaisu tas ir Lielā Sprādziena gadmirklis!!1

    Munins
    22.04.2022 09:55
    Reply to  Ozols

    Ja runājam par Latviju, tad mums te nāk modē kurināšana ar šķeldu, kas tā pat malka vien ir.

    Puteklis
    21.04.2022 13:43

    Toties tagad Kamaz un Lada analogu pasaulē nav! ;)

    Kartupelis3
    21.04.2022 15:06
    Reply to  Puteklis

    nē tieži Kamaz un Lada tagad ir analogi

    Munins
    22.04.2022 09:57
    Reply to  Puteklis

    Ladu jau neražo krievi. Rūpnīcas pieder ārzemniekiem.

    Krotow
    21.04.2022 14:12

    Nez, viņi tur pie benzīna ar svina piedevu arī atgriezīsies? Vispār ko tur pērties – lai atgriežas PSRS 1937. gada versijā, atslēdz internetu, izšauj pusi valsts un pārējiem noņem visu privāto transportu. Auto vairs nebūs problēma nemaz. Elektrību uz ciemiem arī varēs nevilkt – lai sēž pie skalu gaismas. Vectēvi cieta un mums lika ciest.

    Last edited 1 year ago by Krotow
    Māris
    21.04.2022 14:49
    Reply to  Krotow

    Manējais vecvectēvs lìdz pat 1974. gadam dzīvoja sveču gaismā… Un tikai tāpēc, ka “uzbrauca” kolhoza priekšsēdētājam.
    Kā teica opis – vēsture mēdz atkārtoties, tikai šoreiz mums par labu.

    Kartupelis3
    21.04.2022 15:05
    Reply to  Krotow

    Vispār tieši ir ko cepties, jo tie CO2 jau nepaliek tikai virs Krievijas… Varbūt arī pa taisno okeānā lai atkritumus ber? Viengalga par tiem krieviem, bet tie mēsli jau būs pa visurieni…

    digitalk
    21.04.2022 19:47
    Reply to  Kartupelis3

    ko par Ķīnu necepies, kad Krievijai ir zem 5%?

    comment image

    Last edited 1 year ago by digitalk
    Diginauts
    21.04.2022 16:56

    Kas par komisku valsts veidojumu. Žēļ ka kaimiņos.

    capsx
    21.04.2022 17:10

    Nu bet, ko tad “Jūs” gribējāt … :|

    Munins
    22.04.2022 10:02

    Dikti virspusējs raksts. Krievijā ir daudz citu auto ražotāju, liela daļa no kurām pieder ārzemju kapitālam. Rodas jautājums vai tie arī tagad ražos Krievijas tirgum Euro0 – Euro2 ?

    Flare
    22.04.2022 12:35
    Reply to  Munins

    TVNetā troļļot vairs nevar, atradi citu vietu?

    Munins
    22.04.2022 14:08
    Reply to  Flare

    Netroļļo pats. Es par tēmu rakstu, bet tu piesienies citiem.

    Flare
    22.04.2022 20:04
    Reply to  Munins

    Kā tavam čomam Oļģertam Pallo klājas?

    Roberts
    22.04.2022 16:15

    Nu bet forši Instagram maukas pozēs čaika mašīnās

    Reinis Rozitis
    22.04.2022 20:34

    Ja kāds ir skatījies kādus krievu auto blogeru kanālus, tad viņi tur katalizātorus tāpat grieza laukā līdz šim un neviens (skatē) neko nesaka..

    Par airbagiem gan “jautri”.

    Last edited 1 year ago by Reinis Rozitis
    Reklāma