Reklāma

Krievijas autobūve atgriežas deviņdesmitajos un ražos viszemākās ekoloģiskās klases auto

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Krievijas valdība sagatavojusi likumu, kas paredz, ka no šā gada aprīļa līdz vismaz 31. decembrim valstī atļaus ražot visu ekoloģisko klašu automobiļus, tostarp tā saucamo “Euro0” klases automašīnas. Šādu informāciju izplatījis krievu medijs “Kommersant”. Līdz šim Krievijā pastāvēja prasība ražot mašīnas, kas atbilst vismaz “Euro5” standartiem, taču šobrīd tādus auto nav iespējams saražot ieviesto sankciju dēļ.

Šobrīd Krievijas autoražotājiem akūti pietrūkst visdažādāko komponentu, lai ražotu kaut puslīdz mūsdienīgas mašīnas. Jau iepriekš tika atcelta prasība pēc ESP un ABS sistēmām, jo arī tās nav iespējams nodrošināt bez ārzemēs ražotām daļām. Vietējiem autoražotājiem pietrūkst motoru vadības bloku, kas regulē auto atgāzes. Pārsvarā šādus vadības blokus piegādāja vācu ražotājs “Bosch”.

“Euro” izplūdes standarti tika ieviesti 1992. gada vasarā ar “Euro1” standartu. Šobrīd spēkā esošais ir “Euro6d” standarts, bet arvien vairāk tiek diskutēts par “Euro7” izmešu standartu, kas iekšdedzes dzinēju izmantošanu mašīnās pēc dažu autoražotāju sacītā padara neiespējamu. BMW un vēl vairāki ražotāji gan attīsta dzinējus, kas atbilst šiem jaunajiem, gaidāmajiem standartiem. Atgriežoties pie Krievijas, šis lēmums paredz, ka Krievijas autobūve faktiski atgriežas vēl padomju ērā, kad nevienu īpaši nesatrauca tādas lietas kā auto atgāzes.

“Kommersant” vēsta, ka “Kamaz” jau saražojis publiski nezināmu skaitu mašīnu, kas atbilst “Euro2” standartiem, taču līdz šim šos auto pārdot nedrīkstēja. “Euro2” standarts Eiropā bija aktuāls deviņdesmito gadu beigās, bet no 2000. gada mašīnām jau bija jāatbilst “Euro3” standartiem. Šis, protams, ir acīmredzams izmisuma solis – Krievija cenšas saglabāt jebkādas autobūves paliekas un vienkārši ļauj ražot to, ko var saražot, nesatraucoties ne par drošību, ne ekoloģiju, ne jebkādiem mūsdienu standartiem.

Reklāma

20 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
20 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ozols
21.04.2022 13:22

Mēs atgriežamies pie malkas apkures tas ir 19 gadsimts!!!

espats
21.04.2022 15:21
Reply to  Ozols

Kas tie par “Mēs” ?
“Viņi” jeb “Tie” būtu pareizāk.

Andris
21.04.2022 17:56
Reply to  espats

Gaiss jau tàkà nav tikai virs krievijas… elposim tos dùmus visi… hehe… priekà!

Čiekurs
21.04.2022 16:34
Reply to  Ozols

Es vēl elpoju gaisu tas ir Lielā Sprādziena gadmirklis!!1

Munins
22.04.2022 09:55
Reply to  Ozols

Ja runājam par Latviju, tad mums te nāk modē kurināšana ar šķeldu, kas tā pat malka vien ir.

Puteklis
21.04.2022 13:43

Toties tagad Kamaz un Lada analogu pasaulē nav! ;)

Kartupelis3
21.04.2022 15:06
Reply to  Puteklis

nē tieži Kamaz un Lada tagad ir analogi

Munins
22.04.2022 09:57
Reply to  Puteklis

Ladu jau neražo krievi. Rūpnīcas pieder ārzemniekiem.

Krotow
21.04.2022 14:12

Nez, viņi tur pie benzīna ar svina piedevu arī atgriezīsies? Vispār ko tur pērties – lai atgriežas PSRS 1937. gada versijā, atslēdz internetu, izšauj pusi valsts un pārējiem noņem visu privāto transportu. Auto vairs nebūs problēma nemaz. Elektrību uz ciemiem arī varēs nevilkt – lai sēž pie skalu gaismas. Vectēvi cieta un mums lika ciest.

Māris
21.04.2022 14:49
Reply to  Krotow

Manējais vecvectēvs lìdz pat 1974. gadam dzīvoja sveču gaismā… Un tikai tāpēc, ka “uzbrauca” kolhoza priekšsēdētājam.
Kā teica opis – vēsture mēdz atkārtoties, tikai šoreiz mums par labu.

Kartupelis3
21.04.2022 15:05
Reply to  Krotow

Vispār tieši ir ko cepties, jo tie CO2 jau nepaliek tikai virs Krievijas… Varbūt arī pa taisno okeānā lai atkritumus ber? Viengalga par tiem krieviem, bet tie mēsli jau būs pa visurieni…

digitalk
21.04.2022 19:47
Reply to  Kartupelis3

ko par Ķīnu necepies, kad Krievijai ir zem 5%?

comment image

Diginauts
21.04.2022 16:56

Kas par komisku valsts veidojumu. Žēļ ka kaimiņos.

capsx
21.04.2022 17:10

Nu bet, ko tad “Jūs” gribējāt … :|

Munins
22.04.2022 10:02

Dikti virspusējs raksts. Krievijā ir daudz citu auto ražotāju, liela daļa no kurām pieder ārzemju kapitālam. Rodas jautājums vai tie arī tagad ražos Krievijas tirgum Euro0 – Euro2 ?

Flare
22.04.2022 12:35
Reply to  Munins

TVNetā troļļot vairs nevar, atradi citu vietu?

Munins
22.04.2022 14:08
Reply to  Flare

Netroļļo pats. Es par tēmu rakstu, bet tu piesienies citiem.

Flare
22.04.2022 20:04
Reply to  Munins

Kā tavam čomam Oļģertam Pallo klājas?

Roberts
22.04.2022 16:15

Nu bet forši Instagram maukas pozēs čaika mašīnās

Reinis Rozitis
22.04.2022 20:34

Ja kāds ir skatījies kādus krievu auto blogeru kanālus, tad viņi tur katalizātorus tāpat grieza laukā līdz šim un neviens (skatē) neko nesaka..

Par airbagiem gan “jautri”.

Reklāma