Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes prezentē elektriskā flagmaņa “EQS SUV” versiju

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes prezentējis sava elektriskā flagmaņa “EQS SUV” versiju, kas konkurēs ar tādiem auto kā BMW “iX” un Audi “e-tron”. Tāpat kā parastais “EQS” un “EQE”, arī SUV versija būvēta uz Mercedes elektroauto platformas EVA un šo auto iespējams aprīkot ar vienu elektromotoru aizmugurē vai arī diviem elektromotoriem – pa vienam uz katras ass, nodrošinot pilnpiedziņu.

    Visām versijām pieejama viena un tā pati 107,8kWh baterija, kas izmantota “EQS” sedanā. Autoražotājs apgalvo, ka šim modelim ir zemākais smaguma centrs no visiem Mercedes apvidus automobiļiem. “EQS SUV” ir prāvs auto – 5,12 metrus garš, 1,96 metrus plats un 1,72 metrus augsts, savukārt garenbāze ir 3,21 metrs. Tiesa, auto ir par 8 centimetriem īsāks un 10,5 centimetriem zemāks, ja salīdzinām ar lielāko no parastajiem Mercedes SUV – GLS.

    Mašīnas priekšdaļas dizains ir ļoti līdzīgs citiem Mercedes elektriskajiem modeļiem, arī priekšējais pārsegs nav atverams – to paredzēts atvērt tikai apkopju laikā servisā. Vējstikla šķidruma uzpildes tvertne iestrādāta vadītāja puses virsbūves panelī. Līdzīgi kā citiem modeļiem, arī EQS SUV rokturi braukšanas laikā ievelkas uz iekšu, nodrošinot vienmērīgāku un labāku gaisa pretestību gar auto sāniem. Mercedes pagaidām nav oficiāli izziņojis aerodinamiskās pretestības koeficentu, bet tam vajadzētu būt vienam no labākajiem auto šajā klasē, ņemot vērā pilnīgi plakano mašīnas apakšu, kā arī aizmugures dizainu.

    Atkarībā no versijas, EQS SUV ar vienu uzlādi var veikt no 510 līdz 600 kilometriem. Ātrās uzlādes stacijās iespējams lādēties ar 200kW jaudu un ražotājs apgalvo, ka no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēties pusstundas laikā. Vienkāršākā EQS 450 versija ar elektrisko motoru aizmugurē attīsta 360Zs, savukārt jaudīgākā EQS 580 versija ar diviem elektriskajiem motoriem un pilnpiedziņu attīsta 540Zs.

    Tā kā tas ir viens no Mercedes flagmaņiem, tad arī šeit atradīsim visus labākos tehnoloģiskos risinājumus un materiālus, ko autoražotājs šobrīd piedāvā – adaptīvā balstiekārta, virkne dažādāko braukšanas un drošības palīgsistēmu un citu tehnoloģiju. Līdz 80km/h mašīnu iespējams pacelt par 25 milimetriem augstāk, savukārt ātrumā virs 110km/h mašīna automātiski samazina augstumu par 10mm komforta režīmā un 15mm sporta režīmā, lai samazinātu gaisa pretestību. Pieejama aizmugurējo riteņu piestūrēšana.

    Standartkomplektācijā auto aprīkots ar 12,3 collu vadītāja digitālo ekrānu un 12,8 collu multimediju ekrānu, savukārt dārgākajās komplektācijās iespējams nopirkt arī Hyperscreen, kas sniedz 17,7 collu multimediju ekrānu un 12,3 collu ekrānu priekšējam pasažierim. Par papildus samaksu iespējams iegūt arī trešo sēdekļu rindu, savukārt standarta konfigurācijā Mercedes lepojas ar piedāvāto vietas daudzumu gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma