Reklāma

Audi demonstrē “Urbansphere” pašbraucoša minivena konceptu

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Audi iepazīstinājis ar trešo nākotnes auto konceptu no “sphere” konceptu saimes, kam dots nosaukums “Urbansphere” – šajā konceptā Audi piedāvā savu vīziju par nākotnes pārvietošanos pilsētās. Koncepts izstrādāts, sadarbojoties ar klientiem Ķīnā, kas ir daļa no procesa ar nosaukumu “co-creation”.

Auto izstrādāts ar domu braukšanai lielpilsētās un tas piedāvā plašāko salona ietilpību, kāda jebkad redzēta Audi mašīnās. Koncepta garums ir 5,51 metrs, tas ir 2,01 metru plats un 1,78 metrus augsts, savukārt tā garenbāze ir iespaidīgi 3,40 metri. Neskatoties uz lielajiem izmēriem, salonā atrodamas tikai četras sēdvietas. Aizmugurē sēdošajiem līdz ar to milzīgi daudz vietas un dažādu pielāgošanas iespēju, kā arī izklaides iespējas – ekrāni, virtuālās realitātes brilles un pat caurspīdīgs OLED ekrāns, kas nolaižas no auto jumta un uz tā var skatīties kino. Mašīna būtībā ir atpūtas telpa uz riteņiem.

Auto aprīkots ar Level 4 autonomās braukšanas tehnoloģijām, kas nozīmē, ka tas lielā daļā situāciju spēj pārvietoties un pieņemt lēmumus pats. Pateicoties autonomās braukšanas spējām, mašīna var atbraukt, savākt pasažierus, nogādāt viņus galamērķī, savukārt pati mašīna parūpēsies par stāvvietas atrašanu un baterijas uzlādi. Audi šo konceptu apraksta kā “mobilu, interaktīvu telpu, kas sniedz iespēju nonākt plašākā digitālā ekosistēmā”. Mašīna var piedāvāt pakalpojumus, kas aktuāli konkrētajā braucienā, bet tā arī spēj veikt, piemēram, restorāna rezervāciju.

Interesantākas un taustāmākas lietas meklējamas zem virsbūves – koncepts veidots uz Audi un Porsche izstrādātās PPE (Premium Platform Electric) platformas. Starp abām asīm novietota bateriju paka ar vairāk nekā 120kWh ietilpību, kas darbina divus elektromotorus (395Zs, 690Nm). Jaunā platforma nodrošina 800V bateriju sistēmu un bateriju uzlādi ar jaudu līdz 270kW. Audi apgalvo, ka uzlāde no 5 līdz 80 procentiem prasīs mazāk nekā 20 minūtes, bet 10 minūšu uzlāde sniegs enerģiju 300 kilometru veikšanai. Ar vienu uzlādi un pilnu bateriju mašīna varot nobraukt 750 kilometrus. PPE platforma sērijveida lietošanā nonāks tuvāko dažu gadu laikā, tai kļūstot par Volkswagen koncerna nākamo soli pārejā uz elektroauto. Kad un vai vispār šāds auto parādīsies uz ceļiem, informācijas, protams, nav, taču tas sniedz zināmu ieskatu, ko tuvākā vai tālākā nākotnē varam sagaidīt no Audi.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
budzis
20.04.2022 12:31

Bezjēdzība – liels tilpums, bet vietu maz! Ja ņem vērā, ka vidējā ģimene pasaulē ir >4, tad šo nevar uzskatīt par ģimenes auto. Bet kam tad vajag tik liela izmēra auto? Uzpūsta ego slimniekiem?
Bildē gan stūre redzama – tā ielien tajā plauktā, kas ir panelī?

Reklāma