Reklāma

Neskatoties uz elektrifikāciju, Mazda apņēmības pilna MX-5 saglabāt tikai ar benzīna dzinēju

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Japāņu autoražotājs Mazda apņēmies saglabāt MX-5 sporta auto labākās īpašības, tam saglabājot benzīna motoru un izvairoties no elektrifikācijas. MX-5 ir slavens ar savu nelielo svaru un fantastiskajām gaitas īpašībām, savukārt elektrifikācija mašīnu padarītu smagāku un tūļīgāku. Jau kopš debijas 1989. gadā MX-5 bijis populārs modelis.

Mazda apliecinājusi, ka uz jaunās aizmugurējās piedziņas platformas taps vairāki elektrificēti krosoveri, savukārt uz priekšpiedziņas platformas tiks radīti vismaz trīs pilnīgi jauni elektroauto. Mazda produktu attīstības vadītājs Eiropā Joahims Kuncs norādījis, ka MX-5 attīstība tiek izskatīta pilnībā nesaistīti ar pārējo modeļu piedāvājumu – parastie modeļi rūpējas par cipariem bilancē, savukārt MX-5 uzdevums ir piesaistīt un noturēt entuziastus, kā arī uzturēt Mazda zīmola tēlu kā sportisku un interesantu auto ražotājam.

“MX-5 ir mūsu zīmola ikona un šis modelis vienmēr saņēmis īpašu attieksmi. Šobrīd izskatās, ka šī mašīna būs uz mūžiem, saglabājot šo izmēru, idejas konceptu un iekšdedzes dzinēju. Protams, kādu dienu to nāksies elektrificēt, bet vēlamies saglabāt šo konceptu,” intervijā Autocar stāsta Kuncs.

Autoražotājs neplāno pārvietot MX-5 uz kādu no savām standartplatformām, lai ekonomētu līdzekļus, jo tas, visticamāk, nozīmētu upurēt modeļa izslavētās braukšanas īpašības. Eiropas nodaļai ir mazāka loma MX-5 izstrādē, jo šis modelis ir Japānas inženieru “bērns” un viņi ir apņēmības pilni to saglabāt tādu, kā līdz šim, turpinot piedāvāt MX-5 nākamajās paaudzēs. Mazda arī nav nekādu problēmu ar to, ka MX-5 pašreizējā paaudze apritē ir gana ilgi – nākamās paaudzes modelis varētu parādīties tikai ap 2024. gadu, varbūt vēl vēlāk.

AvotsAutocar
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Brr
15.04.2022 05:07

autoražitājs

Reklāma