Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen koncerns samazinās modeļu skaitu, koncentrēsies premium modeļu ražošanai

    Jaunākie raksti

    Līdz šīs desmitgades beigām Volkswagen koncerna paspārnē esošie zīmoli atteiksies no daudziem modeļiem, kas līdz šim bijuši aprīkoti ar iekšdedzes dzinējiem, samazinot kopējo modeļu piedāvājumu. Kā intervijā Financial Times izteicās galvenais Volkswagen finanšu cilvēks Arno Antlics, Volkswagen koncentrēsies uz premium klases modeļiem, cenšoties palielināt peļņu.

    “Mūsu galvenais mērķis nav kļūt lielākiem. Gribam koncentrēties tādām lietām kā augsta kvalitāte un lielāka peļņa no katra saražotā auto nevis domāt par apjomu un tirgus daļu,” stāsta Antlics.

    Šobrīd visiem Volkswagen zīmoliem kopā ir vismaz 100 modeļi, kas izkaisīti starp šiem zīmoliem, lai gan daudzi ir ļoti līdzīgi un konstruēti uz vienas un tās pašas platformas. Antlics uzsver, ka līdz 2030. gadam modeļu skaits Eiropā varētu samazināties pat par 60%.

    Tā ir nopietna kultūras un domāšanas maiņa paša Volkswagen koncerna iekšienē, jo pagājušās desmitgades laikā viens no galvenajiem Volkswagen mērķiem bija maksimāli kāpināt apjomu, lai pārspētu Toyota un General Motors, kļūstot par lielāko autoražotāju pasaulē pēc saražoto mašīnu skaita.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma