Reklāma

NIO gatavs piedāvāt bateriju maiņas stacijas citiem autoražotājiem

Jaunākie raksti

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO šobrīd ir vienīgais autoražotājs, kuram izdevies sekmīgi ieviest elektroauto bateriju maiņas stacijas, to padarot par komerciāli izdevīgu rīcību. Ķīniešu uzņēmums plāno paplašināšanos Eiropā un ASV, vienlaikus veicot sarunas ar vietējiem autoražotājiem par NIO bateriju maiņas staciju licencēšanu. Tas nozīmē, ka NIO savu izstrādāto sistēmu gatavs piedāvāt Eiropas un Ziemeļamerikas autoražotājiem.

Daudzi bija skeptiski, kad NIO izveidoja šādu programmu, taču programma bijusi ļoti veiksmīga – šobrīd Ķīnā ir vairāki simti bateriju maiņas staciju, bet pērn pirmās stacijas tika atvērtas Norvēģijā.

Ķīniešu plāni šajā lauciņā ir ļoti ambiciozi – līdz 2025. gadam iecerēts uzbūvēt vismaz 1000 bateriju maiņas stacijas ārpus Ķīnas, lielāko daļu no tām Eiropā. Tieši šīs stacijas, kas ļauj tukšo bateriju nomainīt pret pilnu pāris minūšu laikā, ir viens no NIO stratēģijas stūrakmeņiem, cenšoties pievilināt Eiropas autovadītājus.

NIO pagaidām neatklāj, kuri autoražotāji ir ieinteresēti izmantot viņu bateriju maiņas stacijas. Visticamāk, šiem ražotājiem būs jāizmanto NIO bateriju tehnoloģijas vai arī savas baterijas jāveido identiskas tām, ko lieto NIO mašīnās, taču sīkākas tehniskās detaļas, kā tas varētu strādāt, nav zināmas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma