Reklāma

Hyundai nākotnes elektroauto varētu simulēt iekšdedzes auto īpatnības

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Pagājušajā nedēļā publicēts patenta pieteikums liecina, ka korejiešu autoražotājs Hyundai savos nākotnes elektroauto iecerējis simulēt iekšdedzes dzinēju īpatnības, proti, vibrācijas, ātrumu pārslēgšanos un citas lietas, kas piemīt ierastajām mašīnām, bet kas nav sastopamas elektroauto.

Dokumentos norādīts, ka cilvēks, kurš pieradis pie iekšdedzes auto, varētu justies garlaikots elektroauto, jo tam nav iekšdedzes dzinēja skaņas, pārnesumkārbas, sajūga un citu lietu. Tāpēc Hyundai virtuāli centīsies simulēt iekšdedzes dzinēju auto darbību savos elektroauto.

Hyundai norāda, ka teorētiski iespējams simulēt dažādu dzinēju darbību, tātad, savam elektroauto var likt uzvesties kā mašīnai ar atmosfērisko dzinēju, bet, ja ir tāda vēlme, tad var simulēt arī turbodzinēju. Arī klasiskais “launch control” ar bremžu un gāzes turēšanu vienlaicīgi, kam seko bremžu atlaišana ir pieminēts dokumentā. Visas braucēja darbības pavadīs attiecīgas skaņas un vibrācijas.

Pagaidām gan tas ir tikai patents, tāpēc atliek vērot vai Hyundai kaut ko tādu tiešām izdomās ievietot savās mašīnās.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
01.04.2022 12:04

Varbūt elektriskajiem vilcieniem iebūvēt tvaika lokomotīves izpausmes?

Krotow
01.04.2022 14:15

Manā auto lūdzu šādas perversijas neiebūvēt. Gribu maksimālu klusumu.

KKTK
01.04.2022 14:43

Arī šis eko paklupiens ir tik pat smieklīgs kā vegānu kotlete.

Run Lola Run
01.04.2022 16:38

“cilvēks, kurš pieradis pie iekšdedzes auto, varētu justies garlaikots elektroauto, jo tam nav iekšdedzes dzinēja skaņas, pārnesumkārbas, sajūga un citu lietu”
Es gandrīz 20 gadus braucu ar iekšdedzes dzinēja automašīnām, pēdējos 2 gadus ikdienā braucu ar elektroauto. Un vienīgais, kas man pietrūkst, ir iespēja 5 minūšu laikā uzpildīties un braukt tākāk. Man no pirmās dienas automašīnā patīk klusums, patīk, ka nav vibrācijas, patīk plūdenā gaita.

Ivars Dzerve
01.04.2022 17:20

Vēl vajadzētu dīzeļa smaciņu ielaist salonā, lai nejustos garlaikots

Krotow
01.04.2022 18:29
Reply to  Ivars Dzerve

Lai nomāktu paša radīto odoru :P

Mmm
03.04.2022 14:16
Reply to  Ivars Dzerve

Gan jau ka drīz parādīsies gaisa atsvaidzinātāji ar Diesel vai Petrol aromātu, līdzīgi kā jau desmitgades ir pieejams New Car Scent aromāts

Uldis
01.04.2022 23:06

Lai vēl piesimulē “nelekšanu” aukstā ziemas rītā

Nelabojams
02.04.2022 09:18

Haha, tas ir tas pats, kas lampu pastiprinātāju skaņa. Es pats esmu tāds audio frīks mazliet, bet 99,8% klausītāju tas nav vajadzīgs. Pieņemu, ka auto gadījumā tas procents varētu būt krietni lielāks, bet tomēr mazs. Reizēm gan patīk uzrūcināt un “atvilkt”, izjust paātrinājuma baudu, slēdzot ātrumus, bet lielāko daļu laika ar auto tomēr pavadu, vienkārši ar komfortu pārvietodamies no punkta A uz punktu B. Run Lola Run precīzi pateica.

Reklāma