Pagājušajā nedēļā publicēts patenta pieteikums liecina, ka korejiešu autoražotājs Hyundai savos nākotnes elektroauto iecerējis simulēt iekšdedzes dzinēju īpatnības, proti, vibrācijas, ātrumu pārslēgšanos un citas lietas, kas piemīt ierastajām mašīnām, bet kas nav sastopamas elektroauto.
Dokumentos norādīts, ka cilvēks, kurš pieradis pie iekšdedzes auto, varētu justies garlaikots elektroauto, jo tam nav iekšdedzes dzinēja skaņas, pārnesumkārbas, sajūga un citu lietu. Tāpēc Hyundai virtuāli centīsies simulēt iekšdedzes dzinēju auto darbību savos elektroauto.
Hyundai norāda, ka teorētiski iespējams simulēt dažādu dzinēju darbību, tātad, savam elektroauto var likt uzvesties kā mašīnai ar atmosfērisko dzinēju, bet, ja ir tāda vēlme, tad var simulēt arī turbodzinēju. Arī klasiskais “launch control” ar bremžu un gāzes turēšanu vienlaicīgi, kam seko bremžu atlaišana ir pieminēts dokumentā. Visas braucēja darbības pavadīs attiecīgas skaņas un vibrācijas.
Pagaidām gan tas ir tikai patents, tāpēc atliek vērot vai Hyundai kaut ko tādu tiešām izdomās ievietot savās mašīnās.
Varbūt elektriskajiem vilcieniem iebūvēt tvaika lokomotīves izpausmes?
Manā auto lūdzu šādas perversijas neiebūvēt. Gribu maksimālu klusumu.
Arī šis eko paklupiens ir tik pat smieklīgs kā vegānu kotlete.
“cilvēks, kurš pieradis pie iekšdedzes auto, varētu justies garlaikots elektroauto, jo tam nav iekšdedzes dzinēja skaņas, pārnesumkārbas, sajūga un citu lietu”
Es gandrīz 20 gadus braucu ar iekšdedzes dzinēja automašīnām, pēdējos 2 gadus ikdienā braucu ar elektroauto. Un vienīgais, kas man pietrūkst, ir iespēja 5 minūšu laikā uzpildīties un braukt tākāk. Man no pirmās dienas automašīnā patīk klusums, patīk, ka nav vibrācijas, patīk plūdenā gaita.
Vēl vajadzētu dīzeļa smaciņu ielaist salonā, lai nejustos garlaikots
Lai nomāktu paša radīto odoru :P
Gan jau ka drīz parādīsies gaisa atsvaidzinātāji ar Diesel vai Petrol aromātu, līdzīgi kā jau desmitgades ir pieejams New Car Scent aromāts
Lai vēl piesimulē “nelekšanu” aukstā ziemas rītā
Haha, tas ir tas pats, kas lampu pastiprinātāju skaņa. Es pats esmu tāds audio frīks mazliet, bet 99,8% klausītāju tas nav vajadzīgs. Pieņemu, ka auto gadījumā tas procents varētu būt krietni lielāks, bet tomēr mazs. Reizēm gan patīk uzrūcināt un “atvilkt”, izjust paātrinājuma baudu, slēdzot ātrumus, bet lielāko daļu laika ar auto tomēr pavadu, vienkārši ar komfortu pārvietodamies no punkta A uz punktu B. Run Lola Run precīzi pateica.