Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla nākamās desmitgades sākumā mērķē ik gadu pārdot 20 miljonus auto

    Jaunākie raksti

    Tesla šobrīd ir viens no pasaules vadošajiem elektroauto ražotājiem. Protams, ka uzņēmums savas pozīcijas vēlas ne tikai saglabāt, bet arī uzlabot vēl vairāk – tiek būvētas jaunas rūpnīcas un Tesla lielais mērķis ir pārdot 20 miljonus mašīnu gadā, tādu apjomu sasniedzot ap 2030. gadu vai dažus gadus vēlāk.

    Ja salīdzinām ar pašreizējiem apjomiem, tad pieaugumam jābūt lielam un straujam – pērn Tesla sasniedza savu rekordu, pārdodot 976 tūkstošus mašīnu. Tas ir gandrīz divreiz vairāk nekā 2020. gadā, kad Tesla par mata tiesu neaizsniedzās līdz pusmiljonam pārdoto auto. Tesla vadītājs Īlons Masks regulāri izcēlies ar ambicioziem mērķiem – daļa no tiem piepildījušies, daļa nē.

    “Domāju, ka tas ir agresīvi, bet nav neiespējami, ka 10 gadu laikā spēsim palielināt apjomu līdz 20 miljoniem mašīnu gadā. Tas būtu labs skaitlis, jo pasaulē ir aptuveni 2 miljardi vieglo un kravas auto. Tas nozīmētu, ka saražojam 1% no pasaules kopējā auto apjoma ik gadu,” Masku citē Automotive News.

    Skaidrs, ka Tesla šajā laikā palielinās arī savu modeļu piedāvājumu, klientiem piedāvājot vairāk nekā šobrīd pieejamos četrus modeļus. Masks norāda, ka jaunu modeļu piedāvāšana notiks tad, kad Tesla spēs vēl vairāk palielināt ražošanas apjomus un apmierinās pieprasījumu pēc esošajiem modeļiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma