Web Analytics
More
    Reklāma

    Rīgā veidos konceptuāli jaunu digitālo reklāmas vides stendu tīklu

    Jaunākie raksti

    Lielformāta un digitālās vides reklāmas uzņēmums “Visual Media Group”, izsolēs iegūstot tiesības izvietot vairāk nekā 300 dažādus reklāmas objektus Rīgā, plāno veidot inovatīvu un modernu reklāmas vides stendu tīklu Rīgā, kas pielāgots katrai konkrētajai vietai, tādējādi nodrošinot klientiem operatīvu reklāmu vadību un izvietošanu.

    Uzņēmums tuvākajā laikā plāno turpināt attīstīt lielo digitālo ekrānu tīklu, lai nodrošinātu modernas, elastīgas un inovatīvas reklāmas izvietošanas iespējas pilsētvidē. Tuvākajā laikā tiks pieslēgti vēl septiņi ekrāni dažādās vietās Rīgā. “Mums rūp pilsētvides tēls un ikvienas reklāmas efektivitāte, arī pilsētas iedzīvotāju attieksme pret jaunā medija formu, tāpēc nozīmīgu darbu ieguldām digitālo ekrānu vietu izvēlē un uzstādīšanā. Pirms katras reklāmas izvietošanas izvērtējam tās spilgtumu, dinamismu un krāsu pārejas, lai maksimāli iekļautos pilsētvidē un neradītu nepatīkamas asociācijas pilsētas iedzīvotājiem. Mums sagādā  prieku apmierināti klienti un estētisks, interesants darba rezultāts. Es gribu redzēt Rīgu sakoptu un modernu, atbilstošu jaunākajām pasaules un biznesa prasībām ,” saka R.Grinbergs, piebilstot, ka digitālie ekrāni ir vienkāršs un ļoti ērts risinājums tam, lai īsā laika posmā nodotu svarīgu informāciju ļoti lielam Rīgas iedzīvotāju skaitam.

    Reklāma

    Pagājušā gada laikā “Visual Media”, atklātās izsolēs nosolot visaugstāko nomas maksu Rīgas domei, uzvarēja vairākās pašvaldības izsludinātajās izsolēs par tiesībām izvietot vides reklāmas stendus Rīgā.  Šie jaunie līgumi ļauj veidot modernu, elastīgu un galvenais  finansiāli efektīvu medija veidu – digitālo reklāmas stendu tīklu ar vairāk nekā 300 reklāmas objektiem dažādās vietās Rīgā. “Jau šobrīd ir skaidrs, ka esam ieguvuši lielāko vietu skaitu Rīgā, digitālā reklāmas stendu tīkla veidošanai. Ticu, ka esam labā mārketinga kanāla segmentā, ko apliecina arī tikko apkopotie LRA reklāmas tirgus dati par pagājušo gadu – vides reklāmai pieaugums 44,6% apjomā pret 2020. gadu,” saka R.Grinbergs, piebilstot, ka pašreiz uzņēmuma mērķis ir kļūt par līderi vides mediju segmentā Rīgā. Tāpat arī pašreiz uzsākta divu grupas uzņēmumu apvienošana un tuvāko trīs mēnešu laikā SIA “Visual Media” tiks iekļauta uzņēmuma SIA “Visual Media Group”, kas iepriekš darbojās kā SIA “Visual Agecy”.

    Lai realizētu projektu, uzņēmums piesaistījis finansējumu līdz diviem miljoniem eiro no investīciju fonda “FlyCap”, kas papildinās “Visual Media Group” apgrozāmos līdzekļus. Pašreiz galvaspilsētā notiek ievērojamas pārmaiņas vides reklāmas tirgū Rīgā, tādējādi būs iespējams piedāvāt jaunus un inovatīvus risinājums klientiem.

    “Visual Media” jau 15 gadus izvieto lielformāta reklāmu uz labākajām ēku sienām Rīgas centrā. Kopš 2017. gada R. Grinbergs strauji un vērienīgi attīsta digitālas vides reklāmas virzienu Latvijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    28.03.2022 13:47

    > neradītu nepatīkamas asociācijas pilsētas iedzīvotājiem

    pilsētas iedzīvotājiem nepatīkamas asociācijas izraisa reklāmu esamība pilsētvidē.

    Krotow
    28.03.2022 16:26
    Reply to  digitalk

    +1

    Biteme
    28.03.2022 18:15

    Pareizi būtu pilsētai publicēt skaitļus – cik ir saņemts par reklāmu eksponēšanu un cik naudas ir izlietots kādām pilsētnieku vajadzībām. Ja jau ir jāpacieš reklāmas, gribētos zināt ko mēs saņemam pretī.

    digitalk
    28.03.2022 19:39
    Reply to  Biteme

    viens no reklāmkantoriem (slinkums meklēt kurš) sponsorēja sabtransporta pieturu novietnes ar savu reklāmstendu. kad līgums netika pagarināts, jo nomainījās Rīgas domes politiskā uzvarētājpartija, tad tās sāka demontēt. dīvaini, protams, ka vienreizējs ieguldījums ir jāaizvieto ar beztermiņa nomu un pievienoto nevērtību reklāmas izskatā.

    Traks
    28.03.2022 19:57
    Reply to  digitalk

    Tas bija JCDecaux. Pēdējā konkursā uzvarēja Pilsētas Līnijas, kam “apakšā” tā vai tā bija JCDecaux.

    Reklāma