Reklāma

Vairāki Volkswagen koncerna elektroauto izpārdoti līdz 2023. gadam

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Volkswagen koncerna galvenais finanšu cilvēks Arno Antlics atklājis, ka pieprasījums pēc Volkswagen un citu koncerna zīmolu elektroauto ir ļoti liels, kas ļauj kāpināt ražošanas apjomus un arī peļņu no mašīnu pārdošanas. Pieprasījums esot tik liels, ka atsevišķi modeļi izpārdoti jau līdz 2023. gadam.

Ja vēlaties tikt pie sava Volkswagen elektroauto vēl šajā gadā, tad jārēķinās ar ļoti ilgiem gaidīšanas laikiem. Daļēji tas saistīts ar pusvadītāju deficītu, bet tas nebūt nav vienīgais iemesls.

Aizvadītajā 2021. gadā Volkswagen koncerna zīmoli kopā pārdeva 762 400 elektrificētus auto, ieskaitot plug-in hibrīdus. Ja raugāmies uz pilnībā elektriskajiem modeļiem, tad Volkswagen un tā paspārnē esošie zīmoli pārdeva 452 900 elektroauto. Koncerna ietvaros pieaugums, salīdzinot ar 2020. gadu, ir 95,5%.

Ir arī sliktas ziņas – palielinoties izejvielu cenām, ražotāji, visticamāk, būs spiesti palielināt arī mašīnu cenas. Tas ir kārtējais apgrūtinājums autoražotājiem, kas pēdējo pusotru gadu cīnījušies ar nopietnu pusvadītāju deficītu. Dzīvi neatvieglo arī Krievijas sāktais karš Ukrainā – autoražošanas nozares analītiķi aplēsuši, ka kara dēļ 1. pusgadā Eiropā saražos par 700 tūkstošiem mašīnu mazāk nekā plānots. Ukrainā ir 17 rūpnīcas, kur tiek ražotas elektroinstalācijas mašīnām, lielākā daļa no tām pašsaprotamu iemeslu dēļ nestrādā. Vairāk šādu rūpnīcu tuvējā reģionā ir tikai Rumānijā un Marokā, turklāt nepieciešams laiks, lai palielinātu ražošanu citur.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma