Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW sniedz ieskatu ilgi gaidītajā un vēsturiski pirmajā “M3 Touring” modelī

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW ar video palīdzību sniedzis pirmo ieskatu ilgi gaidītajā “M3 Touring” modelī. Šī ir pirmā reize vairāk nekā 30 gadus ilgajā “M3” modeļa vēsturē, kad radīta arī “Touring” versija, lai gan zīmola fani tādu pieprasījuši gadiem ilgi. BMW iepriekš radījuši “M5 Touring” versiju. Ja parasti autoražotāji savas gaidāmās mašīnas pirms oficiālajām prezentācijām parāda, virsbūvi slēpjot maskējošā kamuflāžā, tad šoreiz BMW atklāti un bez slēpšanās atrādīja mašīnas aizmuguri.

    “M3 Touring”, protams, balstīts aktuālajā “M3” modelī, daudzas dizaina nianses gan priekšā, gan aizmugurē pārņemot no parastās versijas. Mašīna aprīkota ar visiem klasiskajiem “M3” atribūtiem, tostarp milzīgu difuzoru aizmugurē. BMW pagaidām nav izziņojis brīdi, kad šī mašīna nonāks pie klientiem, lai gan tas, visticamāk, notiks jau šogad.

    Reklāma

    Ražotājs pagaidām nav izziņojis tehniskās nianses, bet zināms, ka tiks izmantots tas pats 3.0 litru sešcilindru S58 dzinēju ar divām turbīnām, kas izmantots “M3” un “M4” modeļos, attīstot 473 zirgspēkus. BMW apgalvo, ka “M3 Touring” piedāvās to pašu praktiskumu, ko sniedz parastais 3. sērijas “Touring” modelis. Ražotājs norāda, ka mašīna piepildīs “vēlmi izbaudīt M zīmola sniegumu un jaudu komplektā ar ikdienas praktiskumu un lietošanas ērtumu.”

    BMW publicētajā versijā īsumā ieskicēta “M3 Touring” vēsture, M nodaļas inženieriem atklājot, ka pirmoreiz šādas versijas prototips tika radīts pirms 20 gadiem – tas tika balstīts tā laika aktuālajā E46 paaudzē, taču šī versija tā arī nenonāca sērijveida ražošanā, jo to ražot bija ārkārtīgi sarežģīti. Inženieri daudzus gadus vēlāk atgriezās pie vecās idejas un centās paveikt visu iespējamo, lai pēc inženieru prezentācijas kādā no sapulcēm BMW menedžments nevarētu pateikt “nē”.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lielinieks
    16.03.2022 22:18

    Nē paldies

    17.03.2022 00:32

    Hmm…visvairāk patīk šī teikuma daļa: “jo to ražot bija ārkārtīgi sarežģīti” :-D …nez kas tajā bunžā bija tik “sarežģīts”? Ir bijuši vairāki e46 man….tups kā zirgs tā mašīna bija. Nekas vairāk, kā ieswapots dzinējs ar kārbu un piekari nedaudz savādāku. Pašam ir vēl joprojām tās paaudzes M5 auto – esmu ļoti apmierināts ar tā laika izvēli. Un prieks par M divīziju….beidzot būs konkurents Audi S sērijai, kas tieši nosmēla klientus no BMW ar to, ka ir super jaudīgs un ātrs tourings, bet BMW nav.

    Name*
    17.03.2022 07:15
    Reply to  Gatis Rumbens

    Varianti ir bijuši un vēl ir, piemēram, BMW Alpina B3, B5, D3 S, D5 S modeļi.

    Reklāma