Reklāma

Tesla elektroauto tagad var pasūtīt arī no Latvijas

Jaunākie raksti

Krievija 2024. gadā plāno ieviest digitālo rubli

Paralēli uzsāktajam karam Ukrainā Krievija nepalaiž garām arī jaunākās tendences, kas attiecas uz norēķinu nākotni. Krievijas Banka šogad uzsāka...

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Elektroauto ražotāja Tesla mašīnas uz Latvijas ceļiem ieraugāmas ik pa brīdim un tās paliek tikai vairāk. Līdz šim Tesla mašīnas Latvijā oficiāli pasūtīt nevarēja – tie, kas Latvijā vēlējās tikt pie Tesla, mašīnu paši importēja no ārzemēm vai arī izmantoja starpnieku pakalpojumus. Šobrīd tas, visticamāk, mainījies – izvēloties pasūtīt “Model 3” un “Model Y”, Tesla mājaslapā piedāvā arī Latviju. Iepriekš tas tā nebija.

Šādas izmaiņas, visticamāk, saistāmas ar faktu, ka Tesla beidzot uzsāks ražošanu tepat uz vietas Eiropā, proti, visas nepieciešamās atļaujas beidzot saņēmusi Tesla rūpnīca Berlīnē. Vācijas galvaspilsētas pievārtē tiks ražoti tieši “Model Y” un “Model 3” modeļi, tāpēc iespēja pasūtīt Vācijā ražotās mašīnas arī Latvijā šķiet likumsakarīga. Šajā Tesla valstu sarakstā ir arī Lietuva un Igaunija.

Ja paraugāmies uz “Model S” un “Model X”, tad šos modeļus oficiāli pasūtīt Latvijā nevar. Igaunijā gan tas ir iespējams. Lai nu kā, ja Latvijā tagad oficiāli varēs nopirkt Tesla mašīnas, tad paliek jautājums par oficiālo pārstāvniecību un servisu. Latvijā ir vairāki uzņēmīgi entuziasti, kas remontē Tesla tepat Latvijā. Šie cilvēki, protams, ir lieliski zināmi elektroauto īpašnieku vidū. Iespējams kāds no šiem servisiem varētu veikt sertifikāciju un kļūt par Tesla sadarbības partneri Latvijā. Iespējams ražotājs pats atvērs savu servisa centru, lai nodrošinātu garantijas remontu. Tās no manas puses gan ir spekulācijas. Oficiālās Tesla pārstāvniecības šobrīd vistuvāk pieejamas Polijā un Somijā.

Reklāma

13 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
13 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Viktors
08.03.2022 10:37

Lai saņemtu valsts atbalstu elektromobīļa iegādē nepieciešams oficiālais dīleris Latvijā. Cerēsim, ka kāds vietējais drīz par tādu kļūs.

ansis
08.03.2022 10:51
Reply to  Viktors

pieļauju, ka arī KASKO cenu ietekmē apstāklis, ka nav offic.servisa :/

AC/DC
08.03.2022 13:10
Reply to  Viktors

Nekļūs! Teslām nav dīleru tīkls – tikai pašu servisa centri un šovrūmi. Visi pārējie ir vienkārši starpnieki.

Krotow
08.03.2022 11:17

Kā masu auto pie mums Tesla ražotie auto nebūs vēl ļoti ilgi. Tās cenas vienkāršajiem mirstīgajiem te nav paceļamas. Taču tendence, protams, priecē.

AC/DC
08.03.2022 13:16
Reply to  Krotow

Nez kāpēc pilna Rīga ar dārgiem bembjiem, meršiem un poršiem, bet Tesla pēkšņi kaut kas nesasniedzams…

Krotow
08.03.2022 17:04
Reply to  AC/DC

Tā publika, kas pirka jaunus poršus un meršus, arī turpinās pirkt poršus un meršus. Vienīgie Tesla klienti, ko Latvijā redzu, ir 30-40 gadīgi IT/komunikāciju uzņēmumu vadītāji. Cik tad viņu te ir? Dārgo marku auto, ar ko pie mums brauc piezemētāka publika, jau sen vairs nav dārgi ne pēc vecuma ne nobraukuma.

Elvis
14.03.2022 10:42
Reply to  AC/DC

Tie kas var nopirkt dārgos bembjus, meršus un poršus, nepirks kkādu nekvalitatīvu , nekomfortablu Teslu :)

ansis
08.03.2022 14:50
Reply to  Krotow
Elektriķis
08.03.2022 11:34

Ja pieņemam, ka auto nāks no Vācijas rūpnīcas, tad prātīgi būtu pagaidīt kādu gadiņu, lai izķer vēl nezināmos defektiņus, kurus nevar salāpīt ar “softu”.
p.s. Teslai “softa” atjauninājumi nāk apmēram tik pat bieži kā telefonam.

spriidiic
08.03.2022 12:39
Reply to  Elektriķis

Ļoti bagātu cilvēku modīga rotaļlieta. Cena, lietošanas vērtība, resurss- viss garām.

Elektriķis
08.03.2022 13:38
Reply to  spriidiic

Ļoti bagātie jau sapirkušies Porsche un Bentley. Teslas piemērotas turīgiem programmētājiem, tajās viņi jūtās kā savā darba vietā :)

Akz
14.03.2022 09:29

Izkatās pēc cenas bez pvn. Esmu uz robežas sūtīt/nesūtīt Model Y Vācijā. Vienīgais kas liek šaubīties ir atsauksmes par cietu piekari kas pec izjūtām kā ekonomiskās klases mašīnai.

Jānis
31.03.2022 19:46

Arī skatos uz Model Y Long range, parēķināju, ka ar PVN sanāk 65k un nedaudz nolaidās rokas. Čem tie visi atbalsti, labāk varētu elektroauto noņemt PVN, būtu izcili.
Starpcitu, salīdzināju ar tāda pat tipa AUDI un VOLVO un Tesla sanāk lētāka… Man pārsteigums, jo iepriekš nekad netiku atļāvies pat skatīties. Un jā, esmu programmētājs.

Reklāma