Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” pilnībā aptur reklāmu pārdošanu Krievijā

    Jaunākie raksti

    Paplašinot savus ierobežojumus pret Krieviju, “Google” pilnībā pārtrauc reklāmu pārdošanu šajā valstī. Šis lēmums attiecas gan uz “Youtube”, gan meklēšanas un ārējiem publicēšanas partneriem.

    Jau februāra beigās “Google” bloķēja Krievijas atbalstītos medijus “Rossia Today” (RT), “Sputnik” un citus, neļaujot tiem reklamēties un gūt ieņēmumus no reklāmām pakalpojumā “Youtube”. Vēlāk šie ierobežojumi tika ieviesti arī citās “Google” platformās. Tāpat tika aizliegtas visa veida reklāmas, kas mērķētas uz peļņas gūšanu no kara Ukrainā.

    ReklāmaAdvertisement

    Jāpiezīmē, ka “Google” lēmums apturēt jebkādu reklāmu pārdošanu valstī pieņemts neilgi pēc tam, kad Krievijas komunikācijas uzraugs “Roskomnadzor” pieprasīja noņemt “YouTube” videoreklāmas, kas izplatot “nepatiesu politisko informāciju” par Ukrainu. “Roskomnadzor” apsūdz “Youtube” par tādu reklāmas kampaņu publicēšanu, kas “dezinformē Krievijas auditoriju un rada nepareizu priekšstatu par notiekošo Ukrainā”.

    “Roskomnadzor” nav vēl informējis, vai ierobežos “YouTube” pakalpojumu Krievijā, ja “Google” neievēros augstāk minētos nosacījumus. Taču Krievijas varas iestādes jau iepriekš ir bloķējušas vietnes, kuras sniedz tādu informāciju, kas ir pretrunā ar valsts oficiālo nostāju par iebrukumu Ukrainā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma