Pusvadītāju deficīts ir plaši dokumentēts, nodarot lielus zaudējumus dažādām industrijām, kur tie tiek lietoti. Bosch jau pērn ziņoja, ka 2022. gada laikā investēs 400 miljonus eiro, lai paplašinātu pusvadītāju ražošanu Vācijā un Malaizijā. Tagad uzņēmums ziņo par papildus 250 miljonu investīcijām šā gada laikā.
Bosch valdes priekšsēdētājs doktors Stefans Hartungs izteicies, ka šīs papildus investīcijas ļaus vēl vairāk nostiprināt Bosch pozīcijas tirgū, vienlaikus sniedzot labumu visiem uzņēmuma klientiem un ļaujot cīnīties ar nu jau ieilgušo krīzi.
Nākamo trīs gadu laikā tiks pabeigta esošās rūpnīcas paplašināšana, kas dos papildus 3600 kvadrātmetrus teritorijas, bet darbību tā uzsāks līdz 2025. gadam. Lai arī tas nav tūlītējs glābiņš, Bosch neapšaubāmi domā par nākotni, kad pieprasījums pēc pusvadītājiem, visticamāk, turpinās augt. Autoražotāji brīdinājuši, ka problēma var ieilgt arī līdz 2023. gadam.
Interesanti, ka stāsta par pusvadītāju trūkumu sakarā ar ražošanas jaudu nepietiekamību. Patiesais iemesls ir daudz skarbāks- trūkst izejvielu. ,,Atjaunojamās,, enerģijas darināšana un lietošana ir uzņēmusi tempu, tās ir pusvadītāju rīmas un deficīta iemesls arī.