Reklāma

Luminor aicina uzņēmumus uz bezmaksas e-komercijas mācībām

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Lai veicinātu praktisku zināšanu apguvi uzņēmumu izaugsmei e-vidē, Luminor izsludina pieteikšanos uz e-komercijas biznesa vadības treniņu uzņēmumiem sadarbībā ar e-komercijas izaugsmes atbalsta platformu eCOMHUB. Tiešsaistes meistarklasēm var pieteikties līdz 15.martam, un Luminor e-komercijas pakalpojuma klientiem tās būs bez maksas.

Jaunās mācību programmas laikā nozares eksperti, piemēram, eCOMHUB dibinātājs Gustavs Gotauts, grafikas dizainers un dizaina studijas Asketic līdzdibinātājs Miķelis Baštiks un sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras Womstar vadītājs Toms Briedispalīdzēs uzņēmējiem apgūt zināšanas e-komercijas jomā, lai sekmētu turpmāku uzņēmuma attīstību. Tā piemēram, papildu e-komercijas un mūsdienu pārdošanas mākslas apguvei, eksperti sniegs meistarklases tādos jautājumos, kā influenceru mārketings, affiliate mārketingā, e-pastu mārketingā, vizuālajā identitātē u.c.  12 meistarklašu ciklā būs iespēja uzzināt arī, kā veiksmīgi sakārtot e-komercijas procesus un kādus resursus piesaistīt, lai komercija tiešsaistē darbotos veiksmīgi. Tāpat eksperti dalīsies padomos, kā veidot komunikāciju e-vidē jaunu klientu piesaistīšanai un pārdošanas veicināšanai, kā arī par to, kā labāk organizēt savu un komandas darbu, lai sasniegtu nospraustos mērķus.

“Kā liecina mūsu novērojumi, uzņēmēju interese par e-komercijas iespējām  turpina augt un tā strauji attīstās, taču ne visiem ir pietiekamas prasmes, lai veiksmīgi ieviestu risinājumus savā ikdienas darbībā. Augot pieprasījumam pēc digitālajiem pakalpojumiem, arī mūsu banka pastāvīgi strādā pie digitālo pakalpojumu paplašināšanas un produktivitātes celšanas, izmantojot jaunākos tehnoloģisks rīkus, tāpēc ar prieku dalīsimies savās zināšanās ar citiem, aicinot ikvienu interesentu pieteikties programmai un apgūt zināšanas, lai veiksmīgi sasniegtu izvirzītos mērķus pārdodot pakalpojumus un preces tiešsaistē,” saka Viktors Saulītis, Luminor e-komercijas un karšu risinājumu nodaļas vadītājs.

eCOMHUB ir E-komercijas izaugsmes platforma, kas palīdz esošajiem un topošajiem uzņēmējiem un vadītājiem augt. Apvienojot vairāku jomu ekspertus un praktiķus, eCOMHYB dalās ar vērtīgu un izglītojošu saturu, pieredzes stāstiem un apmācībām cilvēkiem, kuri patiesi vēlas sasniegt sava biznesa izaugsmi.

E-komercijas treniņu programmai pieteikties var elektroniski līdz š.g. 15. martam, aizpildot anketu Luminor mājaslapā. Mācības sāksies 17.martā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma