Reklāma

Luminor aicina uzņēmumus uz bezmaksas e-komercijas mācībām

Jaunākie raksti

“Amazon” tev samaksās, lai uzzinātu, kā mijiedarbojies ar reklāmām e-komercijas platformā

Ziņots, ka atsevišķiem "Amazon" klientiem ASV un Lielbritānijā drīzumā būs iespēja saņemt simbolisku kabatas naudu no uzņēmuma. E-komercijas gigants...

Pēc 54 gadiem ražošanā rūpnīcu atstāj pēdējais Boeing 747 eksemplārs

ASV lidmašīnu ražotājs Boeing noslēdzis ļoti garu, nozīmīgu nodaļu komerciālās aviācijas vēsturē - ražotājs paziņojis, ka saražots pēdējais Boeing...

Volkswagen koncerns Eiropā tirgos Ķīnā ražotus auto

Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis, ka Eiropā tiks importētas un pārdotas mašīnas, kas ražotas Ķīnā. Kā ziņo Automotive News, autoražotājs šādu soli...

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Apple izziņo jaunu Apple Music Sing karaokes režīmu

Apple izziņojis jaunu Apple Music funkciju Apple Sing, kas būtībā ir karaokes iespēja dažādām dziesmām, un būs lieliska izklaide...

Lai veicinātu praktisku zināšanu apguvi uzņēmumu izaugsmei e-vidē, Luminor izsludina pieteikšanos uz e-komercijas biznesa vadības treniņu uzņēmumiem sadarbībā ar e-komercijas izaugsmes atbalsta platformu eCOMHUB. Tiešsaistes meistarklasēm var pieteikties līdz 15.martam, un Luminor e-komercijas pakalpojuma klientiem tās būs bez maksas.

Jaunās mācību programmas laikā nozares eksperti, piemēram, eCOMHUB dibinātājs Gustavs Gotauts, grafikas dizainers un dizaina studijas Asketic līdzdibinātājs Miķelis Baštiks un sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras Womstar vadītājs Toms Briedispalīdzēs uzņēmējiem apgūt zināšanas e-komercijas jomā, lai sekmētu turpmāku uzņēmuma attīstību. Tā piemēram, papildu e-komercijas un mūsdienu pārdošanas mākslas apguvei, eksperti sniegs meistarklases tādos jautājumos, kā influenceru mārketings, affiliate mārketingā, e-pastu mārketingā, vizuālajā identitātē u.c.  12 meistarklašu ciklā būs iespēja uzzināt arī, kā veiksmīgi sakārtot e-komercijas procesus un kādus resursus piesaistīt, lai komercija tiešsaistē darbotos veiksmīgi. Tāpat eksperti dalīsies padomos, kā veidot komunikāciju e-vidē jaunu klientu piesaistīšanai un pārdošanas veicināšanai, kā arī par to, kā labāk organizēt savu un komandas darbu, lai sasniegtu nospraustos mērķus.

“Kā liecina mūsu novērojumi, uzņēmēju interese par e-komercijas iespējām  turpina augt un tā strauji attīstās, taču ne visiem ir pietiekamas prasmes, lai veiksmīgi ieviestu risinājumus savā ikdienas darbībā. Augot pieprasījumam pēc digitālajiem pakalpojumiem, arī mūsu banka pastāvīgi strādā pie digitālo pakalpojumu paplašināšanas un produktivitātes celšanas, izmantojot jaunākos tehnoloģisks rīkus, tāpēc ar prieku dalīsimies savās zināšanās ar citiem, aicinot ikvienu interesentu pieteikties programmai un apgūt zināšanas, lai veiksmīgi sasniegtu izvirzītos mērķus pārdodot pakalpojumus un preces tiešsaistē,” saka Viktors Saulītis, Luminor e-komercijas un karšu risinājumu nodaļas vadītājs.

eCOMHUB ir E-komercijas izaugsmes platforma, kas palīdz esošajiem un topošajiem uzņēmējiem un vadītājiem augt. Apvienojot vairāku jomu ekspertus un praktiķus, eCOMHYB dalās ar vērtīgu un izglītojošu saturu, pieredzes stāstiem un apmācībām cilvēkiem, kuri patiesi vēlas sasniegt sava biznesa izaugsmi.

E-komercijas treniņu programmai pieteikties var elektroniski līdz š.g. 15. martam, aizpildot anketu Luminor mājaslapā. Mācības sāksies 17.martā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma