Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla saviem darbiniekiem Vācijā piedāvās vilcienu, lai pārvietotos uz darbu un mājām

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Tesla joprojām gaida visas nepieciešamās atļaujas, lai uzsāktu ražošanu jaunajā “Gigafactory Berlin” rūpnīcā, taču tas neliedz plānot uz priekšu – uzņēmums iegādājies dzelzceļa posmu, lai izveidotu maršruta vilcienu un darbinieki ar to pārvietotos uz/no rūpnīcas.

    Tesla šo dzelzceļa posmu iegādājās no vietējā dzelzceļa tīkla operatora, darījumu apstiprinot arī Brandenburgas federālās zemes pārstāvjiem. Tesla, protams, segs visas ar šo projektu saistītās izmaksas, kā arī uzturēšanas izmaksas, tādējādi nodrošinot ērtu savienojumu no Berlīnes piepilsētām uz rūpnīcu. Paredzēts, ka vilcienu kursēšanas grafiks būs saskaņots ar maiņu sākuma/beigu laikiem.

    Tesla rūpnīcai Vācijā bija jāsāk strādāt jau pērn, taču dažādi administratīvie šķēršļi to aizkavējuši jau vairāk nekā pusgadu un ražotājs joprojām gaida pēdējās atļaujas no Vācijas varasiestādēm, lai rūpnīcā sāktu ražošanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Flare
    03.02.2022 12:08

    Atmiņā ataauc anekdoti:
    Šeiha dēl sūdzas tēvam:
    – Tēt man kaut kā neērti, visi citi studenti uz skolu brauc ar vilcienu, bet es ar Ferrarri.
    – Neuztraucies dēls, nopirksim tev vilcienu.

    Krotow
    03.02.2022 19:56
    Reply to  Flare

    Oriģinālā bija anekdote par diviem jaunkrieviem, kuri braukšanai uz mājām pie viena ciemos nopirka trolejbusu. Taču līdz mājai netika, jo priekšā bija milzīga tranšeja. Izrādījās ka otrs nesen bija nopircis metro.

    Usinss
    03.02.2022 13:25

    Šis samērā loģisks solis, attīstīt sabiedriskā transporta plūsmu tā, lai mazinātu vajadzību pēc personīgā transportlīdzekļa.

    Biteme
    03.02.2022 13:36
    Reply to  Usinss

    Nebrīnītos, ja tas ir bijis viens no noteikumiem, lai rūpnīcas atvēršana tika saskaņota. Pašvaldībai tak nav vajadzīgi vēl lielāki sastrēgumi. Un jā – braukt ar auto uz darbu/atpakaļ ir tik nejēdzīgi, jo lielāko daļu laika tas vienkārši aizņem vietu stāvlaukumā.

    davix
    03.02.2022 13:40
    Reply to  Usinss

    Vai arī ir paredzams, ka ar darbiniekiem paredzētajām algām nevarēs atļauties iegadāties autotransportu nokļūšanai uz darbu. (ironija)

    Skābene
    03.02.2022 14:01
    Reply to  davix

    Blakus audi rūpnīcai ir stāvlaukums, kas aizņem tādu pašu platību kā rūpnīca. Domāju, ka šajā gadījumā tiek ietaupīts uz zemes platību, kur jau iepriekš bija strīds ar dabas aizstāvjiem. Vilciena satiksme arī ir ļoti praktisks risinājums, jo uz darbu varēs nokļūt visi, kas vēlas, arī tādi, kam nav auto, turklāt ātrāk kā ar auto.

    Krotow
    03.02.2022 19:54
    Reply to  Skābene

    Būtu stāvlaukumu novietojuši uz rūpnīcas jumta vai zem rūpnīcas. Tad būtu labi gan vieniem gan otriem.

    Roberts
    03.02.2022 13:48

    Butu labak ražojuši tankus tajā rūpnīcā. Vācijai ir vāja armija. Lai 10 gadus ražo valsts pasūtījumu pēc tam lai taisa teslas. Tankus arī varētu elektriskos :D

    myself
    03.02.2022 15:49
    Reply to  Roberts

    Ar saules baterijām uz jumta – tanks brauc maz, bet virsmas laukums liels, nebūtu nekad jālādē :D

    Reklāma