Škoda paplašinājusi savu elektroauto piedāvājumu, oficiāli prezentējot “Enyaq Coupe” versiju. Salīdzinājumā ar parasto “Enyaq”, šai versijai ir mazāka aerodinamiskā pretestība (0,234), bet maksimālā sniedzamība ar vienu uzlādi ir 545 kilometri.
Klientiem tiek piedāvātas divas bateriju versijas – 62kWh (izmantojamas 58kWh) un 82kWh versija (izmantojamas 77kWh). Vienkāršākā un arī lētākā būs “Enyaq Coupé iV 60” ar mazāko 62kWh bateriju un vienu elektrisko motoru uz aizmugurējās ass, kas attīsta 132kW. Tam seko “”Enyaq Coupé iV 80” modelis ar 82kWh bateriju un 150kW elektromotoru uz aizmugurējās ass. Pieejama arī “Enyaq Coupé iV 80x” versija – arī tai ir 82kWh baterija, bet tā aprīkota ar diviem elektriskajiem motoriem, kas attīsta 195kW jaudu.
Visbeidzot, Škoda iepazīstināja arī ar sportiskāko Enyaq versiju – “Enyaq Coupé RS iV”, kas aprīkota ar 82kWh bateriju un diviem elektriskajiem motoriem, kas kopā attīsta 220kW jaudu (460Nm). Šī versija konkurēs ar radniecīgo “ID.5 GTX”. Škoda vadītājs Tomass Šēfers norāda, ka oriģinālais “Enyaq” ir ļoti veiksmīgs auto, tāpēc ar šo versiju ražotāja piedāvājumā tiek ienests papildus sportiskums un elegance. Sagaidāms, ka visas versijas būs pieejamas jau šogad, bet pagaidām nav izziņotas cenas.
Vakardienas prezentācija vēl bija pieminēts. Ka sākumā pusgadu tiks pārdota RS versija, pēc tam arī parastā versija.
Kursor ir doma šogad šo testēt uz 1000 km testu, ja tiksiet pie viņas?
Līdzīgs X6.
Tas nav kompliments.
nu protams ka savā ziņā līdzīgs, jo abas ir kupejas!
Fastbeks
ssangyong actyon -> bmw x6 -> mb gle -> škoda anyaq coupe. Rakstā nepareizi teikts, ka šis ienesīs papildus eleganci, kiču varbūt, bet tas ir tieši pretēji elegancei. Gaumes ir dažādas, bet “mākslīgo skaistumu” parasti nesauc par eleganci :D
Štrunts par “eleganci”, galvenais ka tērē mazāk elektrības. Tas pamatoti ir pieminēts raksta sākumā.