Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” ieviesīs jaunus 3D avatarus “Instagram”, “Facebook” un “Messenger” servisos

    Jaunākie raksti

    Turpinot attīstīt savu ideju par metaversu, uzņēmums ‘Meta” pirmdien paziņoja, ka 3D avatari, kas atspoguļo pašu lietotāju, parādīsies arī “Instagram Stories” un tiešajos ziņojumos. Savukārt avataru izskats tiek atjaunots “Facebook” un saziņas lietotnē “Messenger”.

    Uzņēmums ziņo, ka lietotāji ASV, Kanādā un Meksikā jau tagad var sevi reprezentēt kā digitālos 3D avatarus, kas parādās “Facebook” virtuālajās uzlīmēs, plūsmas ziņās, kā arī profila attēlos. Šāda iespēja pieejama visās “Meta” platformās, tostarp “Quest VR”. Atjaunotie avatari tagad piedāvā jaunas sejas formas. Tāpat liels akcents likts uz cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, piedāvājot avataru ar dzirdes aparātu, ratiņkrēslu un citām palīgierīcēm, šādā veidā veicinot šo sabiedrības grupu iekļaušanos kopējā lietotāju lokā.

    Reklāma

    Skaidrs, ka digitālo avataru atjauninājumi ir “Meta” nākamais solis uz priekšu pretī metaversam, kur šādai lietotāja atveidei ir būtiska nozīme. Uzņēmuma izpilddirektors Marks Zakerbergs jau iepriekš ir izteicies, ka metaverss esot “Meta” prioritāte. Un būtiska metaversa sastāvdaļa ir tie paši digitālie avatari, ar kuru palīdzību, pēc “Meta” redzējuma, lietotājs sevi varēs reprezentēt gan ekspresīvā, gan pavisam reālistiskā veidolā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Basics
    01.02.2022 19:17

    Vai ir vajadzīgs uzsvērt digitālos avataros, ja kompī itin viss ir digitāls?

    bobis
    06.02.2022 23:34

    Vel tikai Masu ar laciem pievienot un bus logika. Velviena leta online spele, kur vizuali nepievilcigi nieki japerk par realu naudu un toksiskas iespejas ar kadu sadraudzeties.

    Reklāma