Reklāma

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Jaunākie raksti

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Citadele: Dubultojies uzņēmumu pieprasījums pēc elektroauto

2022. gada pirmajos četros mēnešos dubultojies elektroauto skaits, ko līzingā iegādājušās juridiskas personas, liecina Citadele Leasing apkopotā informācija. Šī gada...

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu, kas ir visu laiku labākais rādītājs kompānijas vēsturē. “Tesla” ieņēmumi pagājušajā gadā palielinājušies par 71% un sasnieguši 53,8 miljardus dolāru. Rekordus veicinājis lielais pieprasījums pēc elektroauto visā pasaulē, īpaši Ķīnā, kas ir viens no galvenajiem Tesla noieta tirgiem.

Masks atklājis, ka Tesla šogad neprezentēs jaunos modeļus, ņemot vērā “izaicinājumus piegādes ķēdē”. Viņš norāda, ka šobrīd prātīgākais ir izmantot esošos resursus, lai palielinātu pašreizējo modeļu pārdošanas apjomus.

Pagājušajā gadā Tesla laboja virkni savu personīgo rekordu, tam kļūstot par sava veida “izlaušanās gadu”, bet šogad ražotājs cer noturēt uzņemto tempu un palielināt savu ražošanas apjomu. “Ja mēs pērn vai šogad ieviestu jaunus auto, tas samazinātu kopējo saražoto mašīnu daudzumu. Šobrīd piedāvāt “Roadster”, “Semi” vai “Cybertruck” būtu bezjēdzīgi, jo mums ierobežots pieejamo detaļu skaits,” skaidro Masks.

Masks norādījis, ka šī gada laikā tiks veikti dažādi priekšdarbi, lai uzņēmums nākamgad tiešām varētu piedāvāt šīs mašīnas. Tāpat Masks apstiprinājis, ka nenotiek darbs pie jauna, lēta modeļa. Iepriekš izskanējis, ka Tesla varētu ražot elektroauto par 25 tūkstošiem dolāru, bet Masks norāda, ka pagaidām ir daudz citu lietu, par kurām jādomā. Galvenais fokuss tuvākajā laikā būs panākt mašīnu spēju braukt autonomi. Tesla jau piedāvā “Full Self-Driving” sistēmu, taču tā nespēj paveikt to, kas būtu noprotams pēc nosaukuma. Masks sola, ka šogad šai sistēmai beidzot būtu jābūt pabeigtai.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma