Reklāma

Bentley 2025. gadā prezentēs pirmo elektroauto, kam sekos vēl vairāki modeļi

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Lielbritānijas luksusauto ražotājs Bentley pavēstījis, ka 2025. gadā tas piedāvās savu pirmo pilnībā elektrisko automašīnu, bet pēc tam klajā laidīs vēl vairākus modeļus – plānots, ka pēc 2025. gada pie klientiem nonāks kopumā pieci elektriski Bentley modeļi. Uzņēmums jau iepriekš bija apņēmies līdz 2030. gadam pilnībā pāriet tikai uz elektroauto.

Bentley vadītājs Adrians Halmarks norāda, ka pirmais elektriskais modelis savā attīstībā nonācis visai tālu. “Zinām mūsu baterijas un to sniegumu. Arī dizaina gala variants ir pāris mēnešu jautājums. Šis būs kā papildinājums mūsu modeļu līnijai un nekonkurēs ar tām mašīnām, ko ražojam šobrīd. Mēs gribam izveidot ne tikai elektroauto, vēlamies virzīt visu segmentu.”

Halmarks atzīst, ka vēl pirms pāris gadiem viņiem nebija pārliecības par bateriju tehnoloģiju, taču progress bijis straujš, ļaujot sasniegt paša ražotāja uzstādītos mērķus. Viņš norāda, ka iespējams ražot tikpat lielu mašīnu kā līdz šim. Pirmie divi vai trīs elektriskie modeļi tehnoloģiski būs visai līdzīgi, savukārt modeļi tuvāk desmitgades beigām jau būs gatavi lietot arī jaunākās tehnoloģijas. Pēc tam šīs jaunās tehnoloģijas būs iespējams uzstādīt arī pirmajiem elektriskajiem Bentley, lai klienti nejustos apdalīti par to, ka nopirkuši pirmos modeļus. Pirmajiem elektriskajiem Bentley bez grūtībām vajadzētu nobraukt vairāk nekā 480 kilometrus ar vienu uzlādi.

Lai sasniegtu savus elektriskos mērķus, ražotājs nākamās desmitgades laikā apņēmies investēt 2,5 miljardus mārciņu gan rūpnīcas attīstībā, gan arī strādājot pie izpētes un attīstības projektiem. Mašīnas dizains, tehniskā attīstība un arī salikšana notiks Bentley rūpnīcā Lielbritānijā, tiesa, vēl nenokrāsots auto korpuss tiks sagatavots Volkswagen rūpnīcā Hanoverē un tad nogādāts Bentley rūpnīcā.

AvotsAutocar
Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
27.01.2022 13:29

Cerams, ka varēs maksāt ar bitcoin

Krotow
27.01.2022 15:01

Kaut kā taču godīgi izzagtais un izkrāptais jālegalizē.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
27.01.2022 15:26
Reply to  Krotow

Cik zināms no twitter ierakstiem, a. god. Kristapam Skutelim arī kādu laiku piederēja bitcoin. Viņš arī ar zagšanu un krāpšanu nodarbojas?

Krotow
27.01.2022 16:04

Viņš nenodarbojas ar “piramīdu” popularizēšanu.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
27.01.2022 22:59
Reply to  Krotow

Tad piedalīties piramīdā ir ok, tikai nedrīkst popularizēt?

KKTK
27.01.2022 19:54

Nu vajadzētu jau vajadzētu izmest ārā to VW dīzeli. Tā taču ir ņirgāšanās par brendu.

Reklāma