Reklāma

Lielajiem tehnoloģiju uzņēmumiem Eiropā būs jāierobežo mērķētu reklāmu rādīšana

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Eiropas Parlaments ceturtdien, 20. janvārī, ar absolūto balsu vairākumu nobalsoja par  Digitālo pakalpojumu likuma pieņemšanu, kura viens no mērķiem ir ierobežot lielo tehnoloģiju uzņēmumu (angliski – Big Tech) reklāmas praksi. Konkrētāk, aizliegt atsevišķas agresīvas, mērķētas reklāmas. Jaunais likums tika pieņemts ar 530 balsīm par, 78 – pret un 80 deputātiem atturoties.

Digitālo pakalpojumu likums, par ko sāka runāt 2020. gadā, neļaus tādām tehnoloģiju kompānijām kā “Google”, “Amazon” un “Meta” piederošajam “Facebook” izmantot sensitīvu informāciju, piemēram, seksuālo orientāciju, rasi un reliģiju mērķētām reklāmām. Tāpat šiem uzņēmumiem būs jānodrošina, ka lietotāji vienkāršā veidā var atteikties no tiešsaistes izsekošanas. Lielāks uzsvars tiks likts arī uz to, lai kompānijas izņem nelegālu saturu, tostarp tādu, kas ietver naida runu.

Ja uzņēmumi pārkāps Digitālo pakalpojumu likumu, tiem nāksies maksāt soda naudu līdz 6% apmērā no globālajiem ieņēmumiem. Lai likums stātos spēkā, vēl savs ceļš ejams, tostarp, savu viedokli izsacīs arī Eiropadome. Plānots, ka Digitālo pakalpojumu likums oficiāli stāsies spēkā 2023. gada 1. janvārī.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
25.01.2022 14:53

Diez kā tas palīdzēs pret portāliem u.c. vietnēm, kur lapas saturs piegānīts ar reklāmām 70:30 un lielākā proporcijā. No sērijas rakstā ik pēc rindkopas vai divām seko reklāmas kļecka.

Reklāma