Web Analytics
More
    Reklāma

    Lielajiem tehnoloģiju uzņēmumiem Eiropā būs jāierobežo mērķētu reklāmu rādīšana

    Jaunākie raksti

    Eiropas Parlaments ceturtdien, 20. janvārī, ar absolūto balsu vairākumu nobalsoja par  Digitālo pakalpojumu likuma pieņemšanu, kura viens no mērķiem ir ierobežot lielo tehnoloģiju uzņēmumu (angliski – Big Tech) reklāmas praksi. Konkrētāk, aizliegt atsevišķas agresīvas, mērķētas reklāmas. Jaunais likums tika pieņemts ar 530 balsīm par, 78 – pret un 80 deputātiem atturoties.

    Digitālo pakalpojumu likums, par ko sāka runāt 2020. gadā, neļaus tādām tehnoloģiju kompānijām kā “Google”, “Amazon” un “Meta” piederošajam “Facebook” izmantot sensitīvu informāciju, piemēram, seksuālo orientāciju, rasi un reliģiju mērķētām reklāmām. Tāpat šiem uzņēmumiem būs jānodrošina, ka lietotāji vienkāršā veidā var atteikties no tiešsaistes izsekošanas. Lielāks uzsvars tiks likts arī uz to, lai kompānijas izņem nelegālu saturu, tostarp tādu, kas ietver naida runu.

    Ja uzņēmumi pārkāps Digitālo pakalpojumu likumu, tiem nāksies maksāt soda naudu līdz 6% apmērā no globālajiem ieņēmumiem. Lai likums stātos spēkā, vēl savs ceļš ejams, tostarp, savu viedokli izsacīs arī Eiropadome. Plānots, ka Digitālo pakalpojumu likums oficiāli stāsies spēkā 2023. gada 1. janvārī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    25.01.2022 14:53

    Diez kā tas palīdzēs pret portāliem u.c. vietnēm, kur lapas saturs piegānīts ar reklāmām 70:30 un lielākā proporcijā. No sērijas rakstā ik pēc rindkopas vai divām seko reklāmas kļecka.

    Reklāma