Web Analytics
More
    Reklāma

    Stellantis vadītājs bažīgs par sasteigtu autobūves elektrifikāciju

    Jaunākie raksti

    Stellantis koncerna vadītājs Karloss Tavaress ir zināms kā itin skeptisks cilvēks, kad runa ir par elektroauto tehnoloģijām un pāreju uz šīm mašīnām – intervijā ar vairākiem Eiropas medijiem viņš norādījis, ka pašreizējās darbības straujas elektrifikācijas virzienā, iespējams, nav pats pareizākais ceļš.

    Intervijā viņš paudis viedokli, ka atteikšanās no iekšdedzes dzinējiem ir politiska izvēle un pāreja uz elektroauto nav tas, ko izvēlējusies pati autoindustrija. Tavaress uzskata, ka autoindustrija ātrāk un lētāk spētu samazināt CO2 izmešus, palielinot hibrīdu pieejamību. “Ņemot vērā, kā šobrīd Eiropā tiek saražota elektrība, elektroauto jānobrauc 70 tūkstoši kilometru, lai tas kompensēto kaitīgos izmešus, kas radušies mašīnas un bateriju ražošanas procesā,” stāsta Tavaress. Viņš arī norāda, ka hibrīdi ir ievērojami pieejamāki sabiedrībai.

    Neskatoties uz to, ka uzņēmuma vadītājs nav sajūsmā par pasaules jaunākajām elektrifikācijas tendencēm, Stellantis koncerns jau iepriekš apņēmās nākamo 5 gadu laikā investēt 30 miljardus eiro, lai attīstītu elektroauto tehnoloģijas un tiem nepieciešamo programmatūru.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    24.01.2022 12:26

    Jā, es arī jau stājos rindā lai elpotu čiptjūninga Plug-in hibrīdu kvēpus u.c. drazu!

    myself
    25.01.2022 00:12
    Reply to  LAN

    Ne ne, tu labāk TEC dūmus elposi.
    Fufelis tas viss ar to elpošanu, smadzeņskalošanas sekas. Ja vien nedzīvo pārapdzīvotā pilsētā (un Latvijā tādu pilsētu nav), tad ar to nav nekādu problēmu.

    bobis
    26.01.2022 00:53

    Matrixu saskatijas. No pedejas matrix filmas, man ari jumts aizbrauktu.

    Reklāma