Stellantis koncerna vadītājs Karloss Tavaress ir zināms kā itin skeptisks cilvēks, kad runa ir par elektroauto tehnoloģijām un pāreju uz šīm mašīnām – intervijā ar vairākiem Eiropas medijiem viņš norādījis, ka pašreizējās darbības straujas elektrifikācijas virzienā, iespējams, nav pats pareizākais ceļš.
Intervijā viņš paudis viedokli, ka atteikšanās no iekšdedzes dzinējiem ir politiska izvēle un pāreja uz elektroauto nav tas, ko izvēlējusies pati autoindustrija. Tavaress uzskata, ka autoindustrija ātrāk un lētāk spētu samazināt CO2 izmešus, palielinot hibrīdu pieejamību. “Ņemot vērā, kā šobrīd Eiropā tiek saražota elektrība, elektroauto jānobrauc 70 tūkstoši kilometru, lai tas kompensēto kaitīgos izmešus, kas radušies mašīnas un bateriju ražošanas procesā,” stāsta Tavaress. Viņš arī norāda, ka hibrīdi ir ievērojami pieejamāki sabiedrībai.
Neskatoties uz to, ka uzņēmuma vadītājs nav sajūsmā par pasaules jaunākajām elektrifikācijas tendencēm, Stellantis koncerns jau iepriekš apņēmās nākamo 5 gadu laikā investēt 30 miljardus eiro, lai attīstītu elektroauto tehnoloģijas un tiem nepieciešamo programmatūru.
Jā, es arī jau stājos rindā lai elpotu čiptjūninga Plug-in hibrīdu kvēpus u.c. drazu!
Ne ne, tu labāk TEC dūmus elposi.
Fufelis tas viss ar to elpošanu, smadzeņskalošanas sekas. Ja vien nedzīvo pārapdzīvotā pilsētā (un Latvijā tādu pilsētu nav), tad ar to nav nekādu problēmu.
Matrixu saskatijas. No pedejas matrix filmas, man ari jumts aizbrauktu.