Reklāma

Stellantis vadītājs bažīgs par sasteigtu autobūves elektrifikāciju

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Stellantis koncerna vadītājs Karloss Tavaress ir zināms kā itin skeptisks cilvēks, kad runa ir par elektroauto tehnoloģijām un pāreju uz šīm mašīnām – intervijā ar vairākiem Eiropas medijiem viņš norādījis, ka pašreizējās darbības straujas elektrifikācijas virzienā, iespējams, nav pats pareizākais ceļš.

Intervijā viņš paudis viedokli, ka atteikšanās no iekšdedzes dzinējiem ir politiska izvēle un pāreja uz elektroauto nav tas, ko izvēlējusies pati autoindustrija. Tavaress uzskata, ka autoindustrija ātrāk un lētāk spētu samazināt CO2 izmešus, palielinot hibrīdu pieejamību. “Ņemot vērā, kā šobrīd Eiropā tiek saražota elektrība, elektroauto jānobrauc 70 tūkstoši kilometru, lai tas kompensēto kaitīgos izmešus, kas radušies mašīnas un bateriju ražošanas procesā,” stāsta Tavaress. Viņš arī norāda, ka hibrīdi ir ievērojami pieejamāki sabiedrībai.

Neskatoties uz to, ka uzņēmuma vadītājs nav sajūsmā par pasaules jaunākajām elektrifikācijas tendencēm, Stellantis koncerns jau iepriekš apņēmās nākamo 5 gadu laikā investēt 30 miljardus eiro, lai attīstītu elektroauto tehnoloģijas un tiem nepieciešamo programmatūru.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN
24.01.2022 12:26

Jā, es arī jau stājos rindā lai elpotu čiptjūninga Plug-in hibrīdu kvēpus u.c. drazu!

myself
25.01.2022 00:12
Reply to  LAN

Ne ne, tu labāk TEC dūmus elposi.
Fufelis tas viss ar to elpošanu, smadzeņskalošanas sekas. Ja vien nedzīvo pārapdzīvotā pilsētā (un Latvijā tādu pilsētu nav), tad ar to nav nekādu problēmu.

bobis
26.01.2022 00:53

Matrixu saskatijas. No pedejas matrix filmas, man ari jumts aizbrauktu.

Reklāma