Reklāma

Ņemot vērā pieprasījumu, Volkswagen piedāvājumā gatavojas atgriezt “e-Up!”

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Pieprasījums pēc lētiem elektroauto arvien pieaug, savukārt Volkswagen 2020. gadā apturēja “e-Up!” pārdošanu, neskatoties uz to, ka pārdošanas apjomi pieauga un arvien vairāk Eiropas valstu sāka piedāvāt plašākas subsīdijas. Tobrīd vācu mediji ziņoja, ka šis modelis nemaz nebija paredzēts lieliem ražošanas apjomiem un ražotājs ar katras mašīnas pārdošanu zaudēja 4000-5000 eiro. Situācija tagad ir mainījusies.

Vācu medijos izplatījās ziņas, ka autoražotājs savā piedāvājumā grasās atgriezt mazo un kompakto elektroauto. Informāciju netieši apstiprināja prestižais izdevums Automotive News Europe, autoražotājam komentējot izskanējušo informāciju. Volkswagen skaidro, ka mašīna tika izņemta no piedāvājuma, jo milzīgā pieprasījuma dēļ dramatiski bija palielinājušies piegāžu laiki. Šobrīd lemts mašīnu atgriezt piedāvājumā.

Pagaidām pats Volkswagen nav izplatījis oficiālu paziņojumu par “e-Up!” atgriešanos piedāvājumā, taču tas, visticamāk, ir laika jautājums. Elektroauto īres uzņēmums “Nextmove” jau apstiprinājis modeļa atgriešanos ierindā, tam ierodoties “Style Plus” izpildījumā – šajā versijā auto sniedzamība ir aptuveni 250 kilometri, bet cena bez valsts subsīdijām ap 25 tūkstošiem eiro.

1000km brauciens ar VW e-up! elektroauto (video)

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
23.01.2022 14:16

Apsveicu, Māri, ka esi ieskatījies arī Nextmove! Tur gadās pa kādai ineresantai ziņai, kas attiecas uz e-auto Vācijā un ne tikai.

Skābene
24.01.2022 08:57

Galējas nepieciešamības apstākļos sanāca izbraukt ar Carguru E-Up. Teikšu kā ir, ja lidostas stāvvietā būs e-up un citi auto, tad visi citi būs pirmā izvēle un e-up paliks tai reizei, kad nekā cita nav.
Tādā ziņā Zoe man patika un labprāt brauktu ar to arī turpmāk.

myself
25.01.2022 00:20
Reply to  Skābene

Es arī līdzīgos apstākļos aizgāzu līdz Siguldai. Nesaprotu, kas tev tur nepatika? Mēs tur visa ģimene satilpām, pa šoseju tad bija atļauts 110, varēju kārtīgi izmēģināt, vienīgā problēma – veci pasāti nelaida garām, kaut nespēja ne mirkli atrauties no sīkās blusas. Iet nejēgā labi priekš tāda mazauto, no krustojumiem vienmēr biju pirmais, pa šoseju līdz 130 ieskrienās fiksi – ātrāk gan neiet, bet Latvijā tāpat nekur tik ātri nav atļauts. Salons pilnīgi normāls, lai fiksi ielektu un izgāztu pa pilsētu. Līdz Siguldai un atpakaļ ar aptuveni 60-70% uzlādi bija vairāk nekā pietiekami, ar visu mīšanu grīdā.

Skābene
25.01.2022 08:28
Reply to  myself

Laikam iespaidu sabojāja tas, ka pirms E-Up izbraucu ar Zoe! Bija ar ko salīdzināt un salīdzinājums nebija par labu VW.

Noris
26.01.2022 16:10
Reply to  myself

Gan jau plāksns ar uzrakstu: “vienmēr pirmais no luksofora” un “vienmēr pirmais pie luksofora”, ieņem goda vietu mājoklī….

Bats
24.01.2022 09:21

Tieši jau atkal ražošanā nonākušā e-Up kontekstā jāskatās uz Dacia Spring. e-Up ir lielāks akumulators, labāka dinamika, labāks aprīkojums un piemērotāki pilsētas satiksmei izmēri – nebūs apgrūtinājums arī reizēm no vienas pilsētas uz otru aizbraukt. Un par to visu prasa aptuveni 4-5K papildus, salīdzinot ar Spring. Sāk šķist, ka Dacia savos centienos uztaisīt vēl lētāk ir pārcentušies un Spring ir sanācis pārāk “aplasīts”.

Rudolfs
25.01.2022 10:21
Reply to  Bats

Teorētiski tie 4-5k tomēr ir teju 30% no spring vērtības. Sanāk salīdzināt pilnīgi citas klases auto.

pitonsxxl
28.01.2022 14:47
Reply to  Bats

Izbraucu ar to Dacia Spring.
Tad es labāk piemaksāju 5K un nopērku sakarīgu EV.
Spring lietots derēs Bolt un Wolt kurjeriem – ar to normāla ģimene nevar pabraukt.

Asaris
25.01.2022 22:36

Vaitad up negradojās aizstāt ar ID1?

Reklāma