Reklāma

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī.

Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar viedtālruņu piegāžy apjomu 2021. gada nogalē, un kā liecina pieejamā informācija, tad no visa tirgus periodā no oktobra līdz decembrim Apple ir aizņēmuši 22% tirgus, un uz pēdām seko Samsung ar 20%. Ja salīdzina kopējos piegādes apjomus, tad tie ir tikai par 1% lielāki nekā 2020. gada pēdējā ceturksnī. Tas viss, protams, saistīts ar pandēmiju un komponenšu deficītu. Izkristalizējies, ka tas vairāk ietekmē mazos uzņēmumus, kamēr lielie brendi tiek skarti mazāk.

Analītiķi norāda uz to, ka uzņēmumi ir pielāgojušies situācijai, domājot par iespējām, kā radīt komponentes ar pieejamajiem resursiem. Tāpat nav gaidāms, ka tuvākajos gados varētu strauji kāpināt dažādu detaļu ražošanas apjomus. Apple gadījumā ceturtajā ceturksnī ir izdevies veikt piegādes tieši Ķīnā, kas arī ļāvis atgriezties vadībā, jo šis ir viens no galvenajiem noieta tirgiem. Kaut arī iPhone 13 ir pietiekami brīvi pieejams lielajos tirgos, tomēr uz tiem joprojām ir jāgaida mazākās valstīs.

Avots: Canalys

Salīdzinot ar 2020. gada pēdējo ceturksni, tad tieši Samsung ir spējis kāpināt savu tirgus daļu no 17% līdz 20%, kamēr gada griezumā Apple ir zaudējis 1%. Trešajā vietā diezgan stabili atrodas Xiaomi ar 12% piegāžu. Attiecīgi ceturtajā un piektajā vietā seko brendi Oppo un Vivo ar 9% un 8%, zaudējot vienu procentpunktu pret 2020. gadu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma