Reklāma

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes “Fiat Panda” ir pavisam netālu un tā būs pilnībā elektriska. Turklāt, jaunās paaudzes modelis tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu. Tas tulkojams arī kā “lētākais elektroauto”. Šobrīd šo nišu aizpilda “Dacia” un viņu elektriskais “Spring”, kuru nupat apskatījām. 

Jaunais modelis tikšot prezentēts jau pavasarī un piedāvājumā tas iekārtosies zem jau esošā “Fiat 500e”, vismaz cenas ziņā noteikti. Šī modeļa mērķis ir “atmodināt guļošo milzi”, par kādu Fransuā uzskata sevis vadīto autoražotāju. “Mēs pat vēl neesam sākuši modināt milzi,” saka uzņēmuma vadītājs.

Tiek gaidīts, ka mašīna būs izteikti balstīta “Fiat Centoventi” konceptā, kas tika prezentēts 2019. gadā. Autoražotājs plāno samazināt izmaksas un radīt modulāru uzbūvi ar minimālistisku krāsu izvēli un citām niansēm, taču Fiat sola, ka klienti savas mašīnas tāpat varēs pielāgot pēc savām vēlmēm. Tolaik tika solīti četri jumta varianti, četri bamperu veidi un arī četras krāsas, taču nav zināms, kas un kā beigu beigās nonāks ražošanā.

Fransuā apzināti gatavojis augsni savam jaunajam elektroauto modelim. “Tieši tāpēc es “500” sākumā piedāvāju kā kabrioletu – dārgais gals, pilns ar ekstrām, maksā 30 tūkstošus eiro. Dienā, kad iepazīstināšu ar jauno “Panda”, visticamāk, izdarīšu pretējo – iepazīstināšu ar visplikāko iespējamo versiju, kurai būs neticama sākumcena,” stāsta Fiat vadītājs.

Pagaidām atliek gaidīt, kad Fiat iepazīstinās ar savu jauno modeli, un cik dārgs tas beigu beigās būs.

 

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma