Reklāma

Renault līdz 2030. gadam pilnībā pāries uz elektroauto ražošanu

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Renault vadītājs Luka de Meo apliecinājis, ka franču autoražotājs līdz 2030. gadam plāno pilnībā pāriet tikai uz elektroauto ražošanu. Izstrādāta “Renaulution” stratēģija, kas paredz paplašināt elektroauto piedāvājumu, savukārt “Alpine” tiks padarīts par elektrisko sporta auto zīmolu. Ja Renault apņēmies pilnībā pāriet uz elektroauto līdz 2030. gadam, tad autoražotāja paspārnē esošais Dacia zīmolam iespējamas dažādas stratēģijas.

Rumāņu autoražotājs ienācis tirgū ar savu pirmo elektroauto “Spring”, taču de Meo norāda, ka Dacia pilnīga pāreja gan varētu notikt pēc iespējas pēdējā brīdī. Renault bija viens no autoražotājiem, kas elektroauto attīstībā iesaistījās visātrāk.

Tiesa, lai arī Renault galvenais boss norāda, ka pāreja tiks pabeigta līdz 2030. gadam, Renault inženiernodaļas viceprezidents Žils Lebornjē vēl rudenī norādīja, ka autoražotājs centīsies panākt, lai iekšdedzes dzinēji paliek uz ceļiem vismaz hibrīdu formā arī ap 2035. gadu un pēc tā. Viņš norāda, ka šādā veidā pāreja uz pilnvērtīgiem elektroauto būs ne tik sasteigta, tai noslēdzoties ap 2040. gadu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma