Reklāma

Škoda demonstrē gaidāmā “Enyaq iV Coupe” skices

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Škoda 31. janvārī prezentēs ilgi solīto “Enyaq iV Coupe” elektroauto, bet vēl pirms oficiālās prezentācijas autoražotājs publicējis skices ar gaidāmo modeli. “Enyaq iV Coupe” būs ļoti līdzīgs Volkswagen “ID.5”, kas ir faktiski identisks “ID.4”, tikai ar slīpu jumta līniju mašīnas aizmugurē.

Škoda norāda, ka jaunais dizains palīdz samazināt gaisa pretestību – auto virsbūves rezultāts ir 0,234Cd, kas, kā apgalvo Škoda, ir labākais rezultāts klasē, uzlabojot auto efektivitāti. Sagaidāms, ka šī versija būs aprīkota ar tām pašām baterijām, kas parastajā modelī, savukārt samazinātā gaisa pretestība nozīmē, ka nedaudz uzlabosies sniedzamība ar vienu uzlādi.

Čehu autoražotājs pagaidām vēl nav prezentējis “Enyaq” sporta versiju – 300Zs jaudīgo “Enyaq vRS”, taču iespējams, ka tā tiks piedāvāta tieši šajā jaunajā “Coupe” izpildījumā. “vRS” versija līdzināsies “ID.4 GTX” elektroauto. Škoda pagaidām nav nosaukusi šīs versijas cenu, taču, ņemot vērā uzsvaru uz stilu, tā varētu būt nedaudz dārgāka nekā parastais modelis.

AvotsAutocar
Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
13.01.2022 16:30

Kad bija redzams Eniāka prototips, šķita ka ļoti modernistisks, tam bija šī slīpā jumta līnija.
Tomēr finālā tas pārvērtās par parastu kasti… redzēsim, kas sanāks no šī.

hmmm :)
13.01.2022 20:30
Reply to  Elektriķis

Precīzi :D

Ciba
14.01.2022 00:09

Izskatās pēc rešņa ar ievilktu vēderu.

e-auto
14.01.2022 10:47

Viss jau baigi forši, bet nu Škoda ir bezkaunīgi paaugstinājusi cenas. Tajā cenu kategorijā sanāk tomēr VW vai pat jau Audi.

Biteme
14.01.2022 11:30
Reply to  e-auto

Varbūt tāpēc, ka škoda vairs nav nekas cits kā fofāgens? Audi….lūk agrāk bija Audi!

e-auto
14.01.2022 14:06
Reply to  Biteme

Bet vai tad Škodas ideja nebija būt “tautas” pieejamam VW? :)

Kursors.lv
14.01.2022 14:51
Reply to  e-auto

Vai nav mazliet naivi sagaidīt lētus elektroauto, kad pat parastie auto kļūst tikai dārgāki un nepieejamāki?

Elektriķis
14.01.2022 11:43
Reply to  e-auto

Sūdzies patērētāju tiesību aizsardzības centram par Škoda, VW un Audi noziedzīgo karteli! :)

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: