Reklāma

BMW šogad plāno dubultot pārdoto elektroauto skaitu

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Vācu autoražotājs BMW publicējis datus par pagājušajā gadā pārdoto mašīnu skaitu, labojot rekordus – BMW izdevies pārdot 2,2 miljonus mašīnu un 100 tūkstoši no tām ir pilnībā elektriskas.

Autoražotājs cer, ka 2022. gads būs vēl labāks, šogad mērķējot pārdot 200 tūkstošus elektroauto. Kā sarunā ar mediju Automotive News pastāstīja BMW pārdošanas vadītājs Pīters Nota, tieši elektroauto pārdošanas rādītāji aizvadītāja gadā veicinājuši izaugsmes tempus. Viņš ir pārliecināts, ka BMW šogad ir pa spēkam sasniegt izvirzīto mērķi, turklāt tam ir visi priekšnoteikumi, proti, jaunas mašīnas.

Šogad jaunie “iX” un “i4” elektroauto būs pieejami krietni plašāk, ja salīdzinām ar 2021. gadu, tam veicinot pārdošanas apjomus. “Mums ir ļoti, ļoti daudz pasūtījumu abām mašīnām. Šie abi modeļi ierodas tieši īstajā laikā,” uzskata Nota. Ņemot vērā augsto pieprasījumu pēc elektriskajiem BMW, ražotājs izveidos 6000 jaunas darbavietas, lai spētu izpildīt pasūtījumus, turpinot darbu arī pie jaunu mašīnu izstrādes.

Ražotāja piedāvājumā ir arī elektriskais “iX3”, turklāt gaidāmi vēl citi modeļi. Aplēses liecina, ka 2025. gadā katrs ceturtais pārdotais BMW būs elektrisks, savukārt 2030. gadā jau vismaz puse BMW mašīnu būs elektriskas. Ražotājs sagaida, ka vēl izstrādes stadijā esošie modeļi dos ievērojamu artavu tirdzniecības rezultātos.

AvotsCarBuzz
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
13.01.2022 13:24

Diez kur viņi ņems tik daudz klientu? Kaut kā nav manīts, ka vairumam braucēju ienākumi tagad ļautu pirkt jaunu auto.

Elektriķis
13.01.2022 13:54
Reply to  Krotow

Es gan jautātu: kur viņi ņems tik daudz auto?

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: