Reklāma

Latvijā pārdošanā nonākuši elektriskie Toyota Proace Electric un Proace Verso Electric

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Toyota papildina savu Toyota Professional vieglā komerctransporta modeļu klāstu ar Proace Electric un Proace Verso Electric.

Klienti aktīvi meklē tīrākus transporta veidus, un Toyota papildina savu modeļu klāstu ar Proace Electric un Proace Verso Electric. Jaunie modeļi ne tikai nodrošina savā klasē labāko BEV segmenta jaudu, veiktspēju un uzlādi, bet arī sniedz vēl vairāk, nodrošinot tādu pašu kvalitāti un kravas vai cilvēku pārvadāšanas praktiskumu kā to dīzeļdzinēja ekvivalenti.

Izstrādājot jauno modeļu klāstu, ir ņemtas vērā galvenās klientu bažas, tostarp sniedzamība (līdz 330 km), uzlādes laiks (ātrā uzlāde mazāk nekā stundas laikā), pilna cikla izmaksas un baterijas kvalitāte (astoņu gadu/160 000 km garantija kā standarts).

Vieglas, drošas un ērtas uzlādes iespējas

Uzlādes ātrums un ērtums ir svarīgi apsvērumi klientiem, kuriem jāminimizē sava transportlīdzekļa dīkstāves laiks. Toyota ir nodrošinājusi vairākas uzlādes iespējas Proace Electric un Proace Verso Electric modeļiem, lai apmierinātu dažādas klientu vajadzības.

Visiem modeļiem ir 11 kW trīsfāzu borta lādētājs, 6 metrus garš 2. tipa kabelis pieslēgšanai pie mājsaimniecības elektroligzdas, kā arī standarta aprīkojumā iekļauts 7 metru 2. tipa kabelis, lai pieslēgtos 32A privātajai stacijai (Wallbox). Elektroligzda automobiļa priekšējā kreisajā spārnā ir saderīga ar publiskajām un trešo pušu ātrās uzlādes stacijām.

Uzlādes laiks dažādos tirgos var atšķirties atkarībā no elektroapgādes, taču 100 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes sistēma 75 kW baterijai 80 % uzlādi nodrošinās aptuveni 48 minūtēs.

Toyota Proace Electric

Proace Electric piemīt visas tās pašas spējas un kravnesība, kas modeļa versijām ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju.

Vidējā (Medium) versija ir 4959 mm gara, un, uzstādot Smart Cargo sistēmu, kopējo kravas nodalījuma garumu var palielināt līdz 3674 mm, bet ietilpību – līdz 5,8 kubikmetriem.

Garajai (Long) Proace Electric versijai ir tāda pati 3275 mm riteņu bāze, bet garāka aizmugurējā pārkare, kas automobiļa kopgarumu palielina līdz 5309 mm. Kravas nodalījums ir 2862 mm garš un 1628 mm plats, nodrošinot 6,1 m3 ietilpību. Turklāt Smart Cargo sistēma kravas nodalījuma ietilpību palielina līdz pat 6,6 m3.

Papildus aizmugurējām durvīm bīdāmo sānu durvju aila ir pietiekami plata, lai pa to varētu iekraut Euro standarta izmēra paletes.

Proace Electric ir starp labākajiem modeļiem savā klasē ar vienas tonnas kravnesību visās modeļa versijās.

Vienas tonnas vilktspēja arī pieder klasē labākajam līmenim (ar bremzēm aprīkotas piekabes gadījumā un ar līdz 50% kravas svara furgonā). Šīs spējas nostiprina Proace Electric kā bezkompromisa izvēli klientiem.

Toyota Proace Verso Electric

Jaunais Toyota Proace Verso Electric seko Proace Electric paraugam. Versija ar pagarināto virsbūvi un bīdāmajām sānu durvīm abās pusēs nodrošina iespēju uzņemt līdz pat deviņiem cilvēkiem.

Tā kā baterija ir izvietota zem grīdas, 989 litru ietilpība nekādā veidā nav ietekmēta.

Elektromobilim atbilstoši mērinstrumenti

Autovadītāja mērinstrumentu panelis ir pielāgots un ietver rādītājus par automobiļa baterijas un elektromotora darbību. Mērinstrumentu izkārtojumā ir EV sistēmas indikatori, kas iedalīti uzlādes (Charge), ekonomijas (Eco) un veiktspējas (Power) sekcijās, kā arī patēriņa indikators, kas informē par enerģijas daudzumu, ko salona gaisa kondicionēšanas sistēma ņem no baterijas.

Mērinstrumentu paneļa centrā ir 3,5 collu TFT informācijas displejs, kas sniedz ieskatu pārējās EV funkcijās, ieskaitot momentāno elektroenerģijas patēriņu, baterijas uzlādes līmeni un atlikušās nobraukuma rezerves prognozi.

Visi Proace Electric un Proace Verso Electric ir aprīkoti ar 7 collu ekrāna multimediju sistēmu, kas nodrošina Apple CarPlay un Android Auto.

E-pārslēgs un braukšanas režīmu izvēle

Tradicionālās pārnesumu pārslēgšanas sviras vietā centrālajā konsolē ir e-pārslēgs, ar kuru aktivizē stāvēšanas, braukšanas, atpakaļgaitas un neitrālo pārnesumu. Ir arī “B” režīms, kas aktivizē papildu rekuperācijas bremzēšanu, tiklīdz autovadītājs atlaiž akseleratora pedāli.

Pārējos braukšanas režīmus var izvēlēties ar slēdzi blakus e-pārslēgam. Tas ļauj autovadītājam izvēlēties starp Eco, Normal un Power režīmu atbilstoši vēlmēm un braukšanas apstākļiem.

Toyota Safety Sense

Proace Verso Electric, sākot no Family aprīkojuma līmeņa, standartā iegūst arī Toyota Safety Sense aktīvās drošības un autovadītāja atbalsta sistēmas. To skaitā ir sadursmju novēršanas sistēma ar gājēju atpazīšanu, brīdinājuma sistēma par izbraukšanu no joslas, automātiskās tālās gaismas, ceļa zīmju atpazīšana un autovadītāja modrības uzraudzības sistēma.

Abu modeļu tirdzniecība jau ir sākusies: Proace Verso Electric maksā, sākot no 56 400 eiro, bet Proace Electric – no 45 900 eiro.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: