Reklāma

2021. gadā Latvijā pārdots rekordliels jaunu BMW auto skaits

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

BMW jau 15. gadu pēc kārtas noturējis līderpozīciju jauno automašīnu premium segmentā. 2021. gadā Latvijā tika piereģistrēti 582 jauni BMW automobiļi, kas ir jauns rekords un kas ļāvis ievērojami palielināt tirgus daļu.

BMW ir pārdotākais premium auto zīmols Latvijā jau kopš 2007. gada un pagājušā gadā tika sasniegti jauni pārdošanas rekordi. Ja pirms pandēmijas 2019. gadā Latvijas klientus sasniedza 509 jauni BMW, tad 2020. gadā bija vērojams kritums līdz 432 vienībām. Jāatzīmē gan, ka kopējais tirgus kritums 2020. gadā bija 26%, kamēr BMW gadījumā tas bija vien 15%. Pagājušajā gadā BMW Latvijā izdevās ne vien atgriezties pirms pandēmijas līmenī, bet gan to ievērojami pārsniegt, piereģistrējot 582 jaunus spēkratus.

Šāds rezultāts BMW ļāva pacelties līdz 7. pārdotākajam pasažieru auto ražotājam Latvijā, vienlaikus ievērojami palielinot arī savu pārsvaru premium segmentā. Ja 2019. un 2020. gadā BMW premium segmenta tirgus daļa bija nedaudz zem 30%, tad 2021. gadā tā palielinājās līdz ievērojamiem 36,7%. Ja visa premium segmenta izaugsme pagājušajā gadā bija 6%, tad BMW izaugsme pret 2020. gadu bija iespaidīgi 35%.

Premium segmenta līderpozīcijas savās attiecīgajās klasēs ieguva BMW 1. sērija (Kompaktā), BMW 3. sērija (Vidējā), BMW 5. sērija (Lielā) un BMW X5 (Vidējā apvidus). Jāatzīmē, ka BMW X5 bija pārliecinošs līderis ne vien starp premium modeļiem, bet pilnīgi visā šajā klasē. Tādējādi katrs piektais jaunais vidējās apvidus klases auto Latvijā 2021. gadā bija BMW X5. Pēc Auto Asociācijas klasifikatora kompakto apvidus auto klase aptver ļoti plašu modeļu klāstu, tomēr arī šeit BMW ar X1, X2, X3, X4, iX3 un iX modeļiem izdevies izcīnīt līderpozīciju premium segmentā.

Latvijas ielās šogad nonākuši arī sportiskie un ekskluzīvie BMW M sērijas spēkrati – pilnīgi jaunie BMW M4 un BMW M5. Tāpat jāuzsver nezūdošā BMW i3 popularitāte lietoto automobiļu tirgū – pirmā BMW elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem nu jau pārsniedz 400 automašīnu atzīmi, padarot to par pārliecinoši populārāko elektroauto Latvijā.

BMW oficiālā pārstāvja – Inchcape BMW – direktors Dmitrijs Zeļeņins ieskicē BMW un elektroauto tuvāko nākotni: „Elektroauto nozīme BMW modeļu gammā iegūs arvien lielāku nozīmi. Uz doto brīdi piedāvājumā ir jau trīs elektriski modeļi – BMW i3, BMW iX3 un BMW iX. Tiem šogad pievienosies vēl trīs pilnīgi elektriski spēkrati – BMW i4, BMW i7 un BMW X1 elektriskā versija. 2023. gadā BMW grupas zīmoliem (BMW, MINI, Rolls-Royce) jau būs 25 pilnībā elektriski modeļi.”

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Segmenti
12.01.2022 08:32

X5 skaitās vidējā segmetā, kamēr 5 sērija lielajā, nesapratu? X5 ir 4-5 cm īsāks, kamēr 14 cm platāks par to pašu 5 sēriju.

Reklāma