Reklāma

2021. gadā Latvijā pārdots rekordliels jaunu BMW auto skaits

Jaunākie raksti

Igaunija tikusi pie sava sestā “vienradža”

Jāatzīst, ka mūsu kaimiņiem igauņiem diezgan labi veicas ar "vienradžu" radīšanu. Igaunijas uzņēmums "Veriff", kas nodarbojas ar identitātes verifikācijas...

Mercedes-Benz eSprinter elektriskais kravas auto ir nopērkams arī Latvijā

Ar tikpat lielu maksimālo iekraušanas tilpumu un uzticamību kā Sprinter, kā arī priekšrocībām, ko sniedz tieši elektriskā piedziņa, Mercedes-Benz...

Arī Bite iegūst tiesības uz 5G tīkla izveidošanai nepieciešamajām frekvencēm

IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajās izsolēs ieguvis tiesības izmantot jaunas frekvenču joslas, kas ļaus...

DEAC un Neste vienojas par sadarbību ilgtspējīgu datu uzglabāšanas risinājumu jomā

DEAC un Neste apvieno spēkus, lai sadarbotos ilgtspējīgu datu uzglabāšanas risinājumu jomā. DEAC ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem datu...

Izmantojot AirTag, sieviete atklāj, ka pārvietošanas kompānija viņai melojusi par savu atrašanās vietu

Kopš Apple AirTag izziņošanas pagājušajā gadā, esam dzirdējuši par dažādiem interesantiem veidiem, kā tie tikuši izmantoti. Vēl viens atgadījums...

BMW jau 15. gadu pēc kārtas noturējis līderpozīciju jauno automašīnu premium segmentā. 2021. gadā Latvijā tika piereģistrēti 582 jauni BMW automobiļi, kas ir jauns rekords un kas ļāvis ievērojami palielināt tirgus daļu.

BMW ir pārdotākais premium auto zīmols Latvijā jau kopš 2007. gada un pagājušā gadā tika sasniegti jauni pārdošanas rekordi. Ja pirms pandēmijas 2019. gadā Latvijas klientus sasniedza 509 jauni BMW, tad 2020. gadā bija vērojams kritums līdz 432 vienībām. Jāatzīmē gan, ka kopējais tirgus kritums 2020. gadā bija 26%, kamēr BMW gadījumā tas bija vien 15%. Pagājušajā gadā BMW Latvijā izdevās ne vien atgriezties pirms pandēmijas līmenī, bet gan to ievērojami pārsniegt, piereģistrējot 582 jaunus spēkratus.

Šāds rezultāts BMW ļāva pacelties līdz 7. pārdotākajam pasažieru auto ražotājam Latvijā, vienlaikus ievērojami palielinot arī savu pārsvaru premium segmentā. Ja 2019. un 2020. gadā BMW premium segmenta tirgus daļa bija nedaudz zem 30%, tad 2021. gadā tā palielinājās līdz ievērojamiem 36,7%. Ja visa premium segmenta izaugsme pagājušajā gadā bija 6%, tad BMW izaugsme pret 2020. gadu bija iespaidīgi 35%.

Premium segmenta līderpozīcijas savās attiecīgajās klasēs ieguva BMW 1. sērija (Kompaktā), BMW 3. sērija (Vidējā), BMW 5. sērija (Lielā) un BMW X5 (Vidējā apvidus). Jāatzīmē, ka BMW X5 bija pārliecinošs līderis ne vien starp premium modeļiem, bet pilnīgi visā šajā klasē. Tādējādi katrs piektais jaunais vidējās apvidus klases auto Latvijā 2021. gadā bija BMW X5. Pēc Auto Asociācijas klasifikatora kompakto apvidus auto klase aptver ļoti plašu modeļu klāstu, tomēr arī šeit BMW ar X1, X2, X3, X4, iX3 un iX modeļiem izdevies izcīnīt līderpozīciju premium segmentā.

Latvijas ielās šogad nonākuši arī sportiskie un ekskluzīvie BMW M sērijas spēkrati – pilnīgi jaunie BMW M4 un BMW M5. Tāpat jāuzsver nezūdošā BMW i3 popularitāte lietoto automobiļu tirgū – pirmā BMW elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem nu jau pārsniedz 400 automašīnu atzīmi, padarot to par pārliecinoši populārāko elektroauto Latvijā.

BMW oficiālā pārstāvja – Inchcape BMW – direktors Dmitrijs Zeļeņins ieskicē BMW un elektroauto tuvāko nākotni: „Elektroauto nozīme BMW modeļu gammā iegūs arvien lielāku nozīmi. Uz doto brīdi piedāvājumā ir jau trīs elektriski modeļi – BMW i3, BMW iX3 un BMW iX. Tiem šogad pievienosies vēl trīs pilnīgi elektriski spēkrati – BMW i4, BMW i7 un BMW X1 elektriskā versija. 2023. gadā BMW grupas zīmoliem (BMW, MINI, Rolls-Royce) jau būs 25 pilnībā elektriski modeļi.”

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Segmenti
12.01.2022 08:32

X5 skaitās vidējā segmetā, kamēr 5 sērija lielajā, nesapratu? X5 ir 4-5 cm īsāks, kamēr 14 cm platāks par to pašu 5 sēriju.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: