Reklāma

Stellantis un Amazon sadarbosies, izstrādājot digitālos risinājumus mašīnām

Foto: Avanci

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Stellantis autokoncerns sadarbosies ar Amazon, lai izstrādātu jaunu “SmartCockpit” platformu, kas koncerna zīmolu mašīnās debitēs 2024. gadā. Abi uzņēmumi sadarbosies, lai izveidotu “programmatūrā balstītus produktus un servisus, kas nemanāmi saplūst ar klienta digitālo dzīvi un laika gaitā sniedz pievienoto vērtību, izmantojot attālinātos (over-the-air) atjauninājumus.”

Šī sistēma parādīsies Stellantis koncerna elektriskajās mašīnās, sākot no 2024. gada. Tā būs pieejama mašīnās, kas konstruētas, izmantojot “STLA” platformu. Pagaidām neviens no uzņēmumiem nav paskaidrojis, kādu funkcionalitāti šī sistēma piedāvās klientiem.

Iespējams, ka nelielu ieskatu varam gūt CES 2022 prezentētajā “Chrysler Airflow” konceptā – auto centrā būs novietots galvenais multimediju ekrāns, arī pārējiem pasažieriem ir savi ekrāni, kas aprīkoti ar dažādām komunikācijas funkcijām. Amazon iesaiste nozīmē, ka mašīnās diezgan droši sastapsim “Alexa” palīgu, kuru varēs izmantot navigācijas sistēmas lietošanai un citu darbību veikšanai auto.

Tāpat katrs ražotājs un modelis var izmantot citu platformas daļu, proti, ģimenes auto varētu piedāvāt ceļojuma plānošanas rīku, kurā iekļauti apskates objekti, restorāni un citas ceļojuma laikā nepieciešamas detaļas. Savukārt, piemēram, Jeep mašīnas varētu aprīkot ar virtuālu pamācību, kā labāk pārvietoties bezceļu apstākļos. Sadarbības rezultātā Stellantis strādās ar “Amazon Web Services”, lai apmācītu vairāk nekā 5000 inženierus un programmētājus.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma