Web Analytics
More
    Reklāma

    Stellantis un Amazon sadarbosies, izstrādājot digitālos risinājumus mašīnām

    Foto: Avanci

    Jaunākie raksti

    Stellantis autokoncerns sadarbosies ar Amazon, lai izstrādātu jaunu “SmartCockpit” platformu, kas koncerna zīmolu mašīnās debitēs 2024. gadā. Abi uzņēmumi sadarbosies, lai izveidotu “programmatūrā balstītus produktus un servisus, kas nemanāmi saplūst ar klienta digitālo dzīvi un laika gaitā sniedz pievienoto vērtību, izmantojot attālinātos (over-the-air) atjauninājumus.”

    Šī sistēma parādīsies Stellantis koncerna elektriskajās mašīnās, sākot no 2024. gada. Tā būs pieejama mašīnās, kas konstruētas, izmantojot “STLA” platformu. Pagaidām neviens no uzņēmumiem nav paskaidrojis, kādu funkcionalitāti šī sistēma piedāvās klientiem.

    Iespējams, ka nelielu ieskatu varam gūt CES 2022 prezentētajā “Chrysler Airflow” konceptā – auto centrā būs novietots galvenais multimediju ekrāns, arī pārējiem pasažieriem ir savi ekrāni, kas aprīkoti ar dažādām komunikācijas funkcijām. Amazon iesaiste nozīmē, ka mašīnās diezgan droši sastapsim “Alexa” palīgu, kuru varēs izmantot navigācijas sistēmas lietošanai un citu darbību veikšanai auto.

    Tāpat katrs ražotājs un modelis var izmantot citu platformas daļu, proti, ģimenes auto varētu piedāvāt ceļojuma plānošanas rīku, kurā iekļauti apskates objekti, restorāni un citas ceļojuma laikā nepieciešamas detaļas. Savukārt, piemēram, Jeep mašīnas varētu aprīkot ar virtuālu pamācību, kā labāk pārvietoties bezceļu apstākļos. Sadarbības rezultātā Stellantis strādās ar “Amazon Web Services”, lai apmācītu vairāk nekā 5000 inženierus un programmētājus.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma