Reklāma

Tesla izziņo “Plaid Track Mode” režīmu, kas uzlabo mašīnas sniegumu trasē

Jaunākie raksti

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Samsung Galaxy S23 un Galaxy S24 sērijās varētu atteikties no Exynos procesoriem

Samsung Galaxy S sērijas viedtālruņi parasti pieejami divos variantos - ar Qualcomm procesoriem ASV un ar Samsung Exynos procesoriem...

Elektroauto ražotājs Tesla izziņojis jaunu, speciāli trasei paredzētu programmatūru “Plaid Track Mode”, kas, kā noprotams pēc nosaukuma, domāts “Tesla Model S Plaid” snieguma uzlabošanai trasē. Tesla ko līdzīgu darījusi jau iepriekš – 2018. gadā bija pieejams “Track Mode” režīms “Model 3 Performance” versijai, bet 2020. gadā iznāca uzlabota versija.

“Model S Plaid” ir šobrīd jaudīgākais un ātrākais Tesla modelis, tāpēc tieši tam arī sagatavots īpašs trases režīms. Uzņēmums norāda, ka mērķis šī režīma izstrādē bijis vienkāršs, bet nebūt ne viegli sasniedzams – uzrādīt ātrāko apļa laiku sērijveida elektriskajai mašīnai Nirburgringas trasē Vācijā. Tāpat Tesla vēlējusies piedāvāt individuāli pielāgojamus stabilitātes kontroles, stūrēšanas un reģeneratīvās bremzēšanas regulējumus, lai vadītajam trasē sniegtu lielāku kontroli pār savu mašīnu.

Ieslēdzot šo režīmu, tiek izmainīta jaudas agregātu un bateriju dzesēšana, tāpat tiek pastiprināta reģeneratīvā bremzēšana, kas atgūt vairāk enerģijas baterijās. Tāpat veiktas izmaiņas saķeres kontrolē un pieejamas jau iepriekš minētās pielāgošanas iespējas. Arī adaptīvajai balstiekārtai sagatavots īpaši trases regulējums, kas nodrošina labāku atsaucību trasē. Mašīna automātiski nolaista “low” režīmā, maksimāli tuvu trases segumam. Šajā režīmā mašīnai būs cita lietotāja saskarne, kurā redzama galvenā informācija – mašīnas temperatūra, apļa laiku hronometrs, video reģistrators un arī telemetrija.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Basics
09.01.2022 11:13

Kā var auto jaudīgo versiju nosaukt par pledu? Tas ir kāds joks?

Krotow
09.01.2022 16:34
Reply to  Basics

Ar pledu apsegs to, kurš paātrinoties pēkšņi apstāsies kokā aiz pagrieziena.

REALAIS
10.01.2022 02:48
Reply to  Basics

Jā, tas ir joks. Pa godu fantastikas komēdijai Spaceball, kur izmantoja izteicienu maksimālā ātruma apzīmējumam. Visu var iegūglēt, ja grib precīzākas detaļas. Tā kā būtu jāpierod, ka Elons joko pa labi un pa kreisi. Sākot ar to, ka Teslas modeļi ir speciāli nosaukti tā, lai saliktu kopā S 3 X Y. Ka Teslas veikalā figņām liek cenas, kur dominē 69, 420. Jautri!

Biteme
10.01.2022 09:06
Reply to  REALAIS

O, paldies!

heh
10.01.2022 00:25

Tas ir “fcuk fuel economy” elektromobiļa izpildījumā :D

KKTK
10.01.2022 08:32

Ja režīms tiešām ir domāts trasei, tad reģeneratīvā bremzēšana ir PILNĪBĀ jaātslēdz. Citādi gan jau šī softa versija ir tāpati, ko zaļajā ellē izmantoja stādot elektro sedanu rekordu pagājušajā septembrī.

Reklāma