Web Analytics
More
    Reklāma

    Francija pieprasa, lai auto reklāmās tiktu ieteikti citi pārvietošanās veidi

    Jaunākie raksti

    Francijas valdība pieņēmusi lēmumu, ka no 1. marta automašīnu reklāmās būs jāiesaka citi pārvietošanās veidi, piemēram, sabiedriskā transporta lietošana, braukšana ar velosipēdu vai gluži vienkārša iešana kājām. Likums attieksies uz visa veida reklāmām, proti, drukātajām, audio, video un jebkura cita veida reklāmām.

    Reklāmas aģentūrām tiek piedāvāti trīs saukļi, no kuriem varēs izvēlēties. Viens no saukļiem aicina īsās distancēs staigāt vai braukt ar velosipēdu, otrs aicina lietot koplietošanas servisu mašīnas nevis izmantot privāto auto, bet trešais aicina izmantot sabiedrisko transportu ikdienas vajadzībām. Drukātajām, tiešsaistes un video reklāmām papildus būs jāiekļauj tēmturis #SeDéplacerMoinsPolluer, kas aptuveni tulkojams kā “kusties, piesārņojot mazāk”. Ja uzņēmumi nepakļausies šiem noteikumiem, tie katru dienu tiks sodīti ar 50 tūkstošu eiro naudas sodu.

    Reklāma

    Ieviesti vēl papildus noteikumi – šiem saukļiem jābūt novietotiem horizontāli, un tiem jāaizņem vismaz septiņi procenti reklāmas laukuma. Tieši šādi noteikumi pieņemti, lai aģentūras saukļus nenovietotu kaut kur reklāmas stūrī, lai tos nebūtu iespējams redzēt.

    Reakcijas bijušas dažādas – autoražotāji, protams, samierināsies ar šādām prasībām, taču Hyundai Francijas nodaļas vadītājam ir zināmi iebildumi pret šādu valdības prasību. “Šeit veidojas paradokss, jo likumā netiek izdalīti dažādi jaudas agregāti. Tas ir visai neproduktīvi, jo valsts taču vēlas palielināt elektroauto tirdzniecības apjomus. Tāpat domāju, ka tas noņem cilvēku personīgo atbildību un stigmatizē mašīnas. Ja runājam tieši, tad jāatrod alternatīvas braukšanai ar auto. Valdība pirmoreiz to pasaka tik tieši. Ja dodos īsā braucienā pa ļoti noslogotu ceļu, nedošos ar kājām vai velosipēdu,” kādā intervijā stāsta Hyundai Francijas nodaļas vadītājs Lionels Keogs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    07.01.2022 11:17

    Varu jau iedomāties ko mārketologi piedāvās:
    “Iet ar kājām ir forši, ja vien tev nav jaunā Tesla modelS”.

    Biteme
    07.01.2022 11:31
    Reply to  Skābene

    Vai cepeškrāsns reklāma “Cepetis sanāks labāk vienīgi Teslobīlī”

    Skābene
    07.01.2022 11:44
    Reply to  Biteme

    Par Teslu nezinu, bet Rivan nāk komplektā ar elektrisko plīti, lai kempingā var cept burgerus. :)

    LAN
    07.01.2022 14:39
    Reply to  Skābene

    Indukcijas plītiņa ir papildkomplektācijā. Bāzes versijā tur ir mantu glabātuve.

    Usinss
    07.01.2022 12:50

    Nu tad, lai Francija, kad viņi sevi reklamēs kā tūrisma galamērķi, neaizmirst pateikt, ka ir arī citas vietas, kur var atpūsties.

    Biteme
    07.01.2022 19:30
    Reply to  Usinss

    Kāds sakars tūristiem ar auto reklāmām? Tūristi taču nepērk auto Francijā, bet iznomā tos. Jeb tas ir tāds atpūtas veids – braukt uz Franciju paklejot pa auto plačiem?

    Krotow
    09.01.2022 16:36
    Reply to  Biteme

    Vistiešākais.

    KKTK
    07.01.2022 19:49

    Normāli. Pie lietota dīzeļa reklāmām arī vajag tekstu – tu savam bērnam plaušas vari bojāt arī citādāk, piemēram, dedzinot izolāciju no zagdiem vadiem, smēķejot kamieli istabā, dedzinot vecas lupatas un ķiķinot.

    Jurs
    08.01.2022 12:19

    Nu tad jau citu tehniku ražotājiem arī tā jādara! :D
    Iedomājaties “ābola” reklāmu: mūsu jaunais 14x ir labs, bet ņemiet labāk Samsung xx.

    Kursors.lv
    08.01.2022 12:53
    Reply to  Jurs

    Nevis “ņemiet labāk Samsung xx”, bet kuriniet ugunskurus dūmu signālu radīšanai vai izmantojiet telegrāfu.

    Nelabojams
    08.01.2022 15:23

    Idiotisms sit augstu vilni…

    Reklāma