Elektroauto ražotājs Tesla turpina savu nu jau pusotru gadu ilgo tendenci katru ceturksni labot piegāžu rekordus – ražotājs ziņo, ka 2021. gada pēdējā ceturksnī izdevies piegādāt 308 600 mašīnas. Līdz ar to sesto reizi pēc kārtas labots ceturkšņa piegāžu rekords, vienlaikus ievērojami pārspējot tirgus analītiķu prognozes. Visa 2021. gada laikā izdevās piegādāt 936 tūkstošus mašīnu. Salīdzinājumam – 2020. gadā Tesla piegādāja 499 tūkstošus auto.
Kā zināms, šobrīd autobūvi nopietni ietekmē pusvadītāju trūkums, tāpēc analītiķi bija prognozējuši, ka iepriekšējā ceturksnī Tesla spēs piegādāt ap 260 tūkstošiem mašīnu. Par jauniem rekordiem jāpasakās Tesla rūpnīcai Šanhajā, kur pēdējos mēnešos palielinājies ražošanas apjoms.
Ķīnā ražotās Tesla mašīnas pamatā ir paredzētas tieši Ķīnas tirgum, kur pēc tām ir milzīgs pieprasījums, bet daļa “Made in China” mašīnu nonāk arī Eiropā, kur joprojām tiek gaidīta ražošanas uzsākšana jaunajā rūpnīcā Berlīnē. Tiek prognozēts, ka arī turpmāk Tesla labos savus piegāžu rekordus, īpaši pēc tam, kad apgriezienus uzņems rūpnīca Berlīnē.
Nelielai objektivitātei: “Tesla is recalling more than 475,000 of its Model 3 and Model S electric cars to address rearview camera and trunk issues that increase the risk of crashing, the U.S. road safety regulator said.”
Datu avots: CNBC
“increase the risk of crashing” – skaļi teikts, jo īpaši par Model3 problēmu. Manam Volvo tad jau arī vajadzētu būt atsaukumam, jo pie noteikta ātruma atpakaļskata kamera izslēdzās (jā, arī braucot atpakaļgaitā).
Pag, kamera vnk nestrādā un mdel 3 uzbūe ir tāda, ka tajā gadījumā jāvadās tikai pēc sānu spoguļiem. Aizmugures logs nedod nekādu “feedback”, un kad cilvēks ir pieradis pie kameras, ir problēma. + pati tesla zaudē ļoti daudz feedbak datu sev (visus video sinhronize uz tesla serveriem un nav iespējams ateikties no šīs fīčas) un ASV ātri var tikt iesūdzētam un maksāt lielas jo lielas kompensācijas. Tad labāk nomainīt to nieka koaksiālo vadiņū, kurs ir par 1cm īsāks kā ajadzētu būt.
Vispār jau tā kamera ātri tiek aizķēpāta ar netīrumiem un ar redzēšanu ir slikti…
KAmeras problēma ir štrunts. 120k no atsauktajiem auto ir kapota problēmas, jo tas braucot var atvērties un aizsegt skatu pa logu.
Kādu tieši objektivitāti šis atsaukums piešķir rakstam?
Ir vērts un īpaši jau no medijiem paskatīties uz lietām objektīvi izvērtējot visus aspektus ne tikai jūsmošana par jebkuru ar Masku saistītām aktivitātēm. Cik objektīvi ir sajūsmināties par lielo auto piegādes apjomu un tajā pašā laikā ignorēt faktu, ka 50% no tām ir atsauktas.
Diviem maniem e-auto ir bijuši vairāki atsaukumi. Tie abi nebijaTeslas ražojumi.
Ir sajūta, ka tagad uzražot un labot ir vispārējā prakse.
Steigā gadās pieļaut kļūdas! Galvenais, lai tie tie atsaukumi ir novēršami regulārās apkopes ietvaros un neprasa uzņēmumam miljardos mērāmus izdevumus.
Kas liek domāt, ka atsaukti 50% Tesla automobiļu? Plus, nav arī tā, ka Tesla vienīgā veic savu produktu atsaukumus, to dara arī citi auto ražotāji.