Reklāma

Porsche sniedz ieskatu gaidāmajā Lemānas sacīkšu auto

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

Porsche bez dalības autosacīkstēs ilgi nespēj iztikt, tāpēc autoražotājs publicējis pirmos attēlus ar gaidāmo Lemānas sacīkšu auto. Plānots, ka mašīna dosies trasē 2023. gadā un tā atbildīs LMDh (Le Mans Daytona h), tādējādi ar to varēs startēt gan Pasaules izturības sacīkšu čempionātā (WEC), gan arī izturības sacīkstēs ASV.

Mašīnu kopīgi izstrādā Porsche un amerikāņu sacīkšu komanda “Penske”. Kā tas pierasts šāda veida attēlos, mašīna atrādīta ar maskējošo krāsojumu, parādot tikai mazu daļu no tās, šajā gadījumā auto aizmugurējo daļu.

Skaidrs, ka šeit izskatam un formai ir otršķirīga nozīme, visu pakārtojot pēc iespējas labākam sniegumam un ātrumam trasē. Galu galā mašīna paredzēta Lemānas 24 stundu braucienam un citām smagām sacīkstēm. Oficiālas tehniskās specifikācijas nav zināmas, bet klases tehniskie noteikumi ļauj saprast, aptuveni kas ir gaidāms – mašīnai jāsver vismaz 1030 kilogrami un to jādarbina hibrīdsistēmai. Auto jauda nedrīkst pārsniegt 680 zirgspēkus, bet vismaz 630 zirgspēkiem jānāk no iekšdedzes dzinēja.

Plašāku informāciju Porsche sola nākamgad, turpinoties prototipa attīstības darbiem. Sacīkšu debija plānota 2023. gadā. Kā konkurenti šajā klasē pieteikušies Audi, BMW, Acura un Cadillac.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
21.12.2021 10:16

Formai ir gluži pretēji – primāra nozīme, lai nodrošinātu pec iespējas labāku aerodinamiku.

Reklāma