Reklāma

“NIO” prezentē “Tesla Model 3” konkurentu ar 1000 kilometru sniedzamību

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “NIO” prezentējis savu jauno “ET5” kompaktklases sedanu, kas ir tiešs konkurents populārajam “Tesla Model 3”. Mašīna prezentēta ikgadējā “NIO Day” pasākumā, šim modelim kļūstot par piekto, kas nonācis sērijveida ražošanā. Iespaidīgs ir ķīniešu solītais attālums, ko auto var veikt ar vienu uzlādi – 620 jūdzes jeb 1000 kilometri ar vienu uzlādi.

Ķīnā šī mašīna maksā aptuveni 39 tūkstošus eiro, kas ir nedaudz mazāk kā “Model 3 Perfomance” ar diviem elektriskajiem motoriem. Plānots, ka piegādes sāksies nākamā gada rudenī, bet Eiropā pirmie eksemplāri ieradīsies 2023. gada pavasarī.

Mašīna pieejama tikai ar diviem elektriskajiem motoriem – uz priekšējās ass novietots 201 zirgspēku jaudīgs motors, bet iz aizmugurējās ass 282 zirgspēkus jaudīgs elektromotors. Autoražotājs sola, ka līdz 100km/h tas ieskriesies 4,3 sekundēs.

Mašīna pieejama ar trīs dažādiem baterijas izmēriem – standartversija aprīkota ar 75kWh bateriju, kas ar vienu uzlādi spēj veikt aptuveni 540 kilometrus. Tam seko 100kWh “Long Range” versija, kas ar vienu uzlādi varot veikt 700 kilometrus, bet 150kWh baterija pieejama “Ultralong Range” modelim, kas varot nobraukt arī apaļus 1000 kilometrus.

Šie skaitļi sasniegti, izmantojot ķīniešu CLTC testu un mazticams, ka kaut ko tamlīdzīgu šis modelis spēs sasniegt WLTP ciklā. “NIO” firmas zīme ir tukšo bateriju nomaiņa pret pilnām un uzlādētām – arī šim modelim tas būs pieejams. Ja klients izvēlēsies mainīt mašīnas baterijas, no auto cenas var ieekonomēt apmēram 8000 eiro.

Auto salons veidots minimālistiskā, bet mūsdienīgā stilā – dizainā dominē vadītāja digitālais instrumentu panelis un vertikāli novietots multimediju sistēmas ekrāns. Autoražotājs uzsver “Clean+” ilgtspejīgo materiālu, kas itkā uzlabojot salona akustiku. Audio sistēma jau standartkomplektācijā būs aprīkota ar “Dolby Atmos”, bet mašīnai būs 256 krāsu “noskaņas apgaismojuma” sistēma.

Autoražotājs sadarbojies ar tehnoloģiju uzņēmumu “NREAL”, lai izstrādātu īpašas papildinātās realitātes brilles, kas ļauj projicēt attēlu 6 metrus priekšā to valkātājam. Mašīna uzreiz būs aprīkota ar autonomās braukšanas palīgsistēmām un tās pamazām tiks pilnveidotas.

AvotsAutocar
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Mers
21.12.2021 18:18

Gaidu ET7 modeli lai var salīdzināt ar ne tikai Tesla model 3, kuru manuprāt izdevās pārspēt vienos vārtos.

Basics
22.12.2021 09:18

Pag, skaidrības labad – 1000km vasarā pie +25C, ziemā pie -10 vai laboratorijā bez pretvēja?

Reklāma