Reklāma

Peugeot līdz 2030. gadam Eiropā pilnībā pāries uz elektroauto

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

Izmantojot četras Stellantis koncerna izstrādātās elektroauto platformas, francūžu autoražotājs Peugeot līdz 2030. gadam Eiropā pilnībā pāries tikai uz elektroauto. Šādu lēmumu apstiprināja zīmola vadītāja Linda Džeksone, vienlaikus norādot, ka Peugeot turpinās ražot mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem citām pasaules daļām.

Peugeot pāreja uz elektroauto būs salīdzinoši lēnāka nekā atsevišķiem citiem Stellantis zīmoliem – Alfa Romeo to izdarīs līdz 2027. gadam, arī Opel pilnīgu pāreju plāno veikt līdz 2028. gadam. Tiesa, piemēram, Citroen pagaidām nav paziņojis, kad pārtrauks piedāvāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.

Autoražotāja vadītāja apstiprinājusi, ka no 2024. gada pilnīgi visi Peugeot modeļi būs elektrificēti, savukārt nākamās paaudzes 3008 krosovers kļūs par nākamo Peugeot modeli, kas saņems pilnībā elektrisku versiju. Šobrīd tāda ir 208 un 2008 modeļiem. Džeksone arī uzsver, ka 20% no pārdotajiem 208 ir pilnībā elektriski, kas pārspēj paša Peugeot cerības – uzņēmums cerēja, ka aptuveni 10-15% pārdoto mašīnu būs elektriskas.

Ne tik labi veicas 2008 krosovera elektriskajai versijai, kuras pārdošanas apjomi atpaliek no cerētā, taču Peugeot to skaidro ar faktu, ka 2008 parasti tiek pirkts kā pirmais auto ģimenē, tāpēc cilvēki ar to regulāri vēlas braukt lielākus attālumus, vienlaikus šauboties, vai elektroauto viņiem šobrīd ir piemērota izvēle. Šāds gājiens ir kārtējais solis Stellantis centienos elektrificēt savu piedāvājumu – autokoncerns izziņojis desmitiem miljardu vērtas investīcijas platformu un bateriju tehnoloģiju izstrādē.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats
08.12.2021 18:07

Vēl 8 gadus kādam mēģinās pārdot dīzeli. Lai veicas. Īpaši interesantas būs 2029.gada reklāmas kampaņas – pēdējā iespēja nopirkt iekšdedzes dzinēju. Īstiem retro cienītājiem, ekskluzīva manta.
Kad Canon pārstāja ražot nedigitālos fotoaparātus, pēc pēdējiem modeļiem rinda nestāvēja. Daži vecā kaluma fotogrāfi vēl iepirka sev (lai ir ilgākaim laikam, kad vecais analogais EOS nomirs), bet vairums pat nepamanīja ka tos pārstāja ražot.

EOS-1V
08.12.2021 20:51
Reply to  Bats

Vairums cilvēku par nepamanīja, ka beidzot ir labas ciparu kameras par labu cenu, jo bija jau pārgājuši uz telefoniem kā vienīgo foto/video kombainu. Tas, ko dara vairums, ir mārketinga, ieradumu un ērtību savienojums.

Aramis
12.12.2021 13:32

Pēc 2030 pāries uz zirgu pajūgiem, tāpat F1

Reklāma