Reklāma

Peugeot līdz 2030. gadam Eiropā pilnībā pāries uz elektroauto

Jaunākie raksti

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #489 (01.12.2022)

1. decembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šoreiz ciemos VAS "Elektroniskie Sakari" pārstāvji un runājam...

Intel NUC 12 Pro Mini PC (NUC12WSKi5) apskats

Intel ir viens no retajiem ražotājiem, kas vēl arvien cenšas noturēties izmēros mazo datoru segmentā. Pavisam nesen tika izziņoti...

Lamborghini iepazīstina ar unikālo Huracan Sterrato modeli

Itāļu superauto ražotājs iepazīstinājis ar ļoti unikālu, īpašu modeli - tas ir Huracan Sterrato. Īpašu to padara fakts, ka...

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Izmantojot četras Stellantis koncerna izstrādātās elektroauto platformas, francūžu autoražotājs Peugeot līdz 2030. gadam Eiropā pilnībā pāries tikai uz elektroauto. Šādu lēmumu apstiprināja zīmola vadītāja Linda Džeksone, vienlaikus norādot, ka Peugeot turpinās ražot mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem citām pasaules daļām.

Peugeot pāreja uz elektroauto būs salīdzinoši lēnāka nekā atsevišķiem citiem Stellantis zīmoliem – Alfa Romeo to izdarīs līdz 2027. gadam, arī Opel pilnīgu pāreju plāno veikt līdz 2028. gadam. Tiesa, piemēram, Citroen pagaidām nav paziņojis, kad pārtrauks piedāvāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.

Autoražotāja vadītāja apstiprinājusi, ka no 2024. gada pilnīgi visi Peugeot modeļi būs elektrificēti, savukārt nākamās paaudzes 3008 krosovers kļūs par nākamo Peugeot modeli, kas saņems pilnībā elektrisku versiju. Šobrīd tāda ir 208 un 2008 modeļiem. Džeksone arī uzsver, ka 20% no pārdotajiem 208 ir pilnībā elektriski, kas pārspēj paša Peugeot cerības – uzņēmums cerēja, ka aptuveni 10-15% pārdoto mašīnu būs elektriskas.

Ne tik labi veicas 2008 krosovera elektriskajai versijai, kuras pārdošanas apjomi atpaliek no cerētā, taču Peugeot to skaidro ar faktu, ka 2008 parasti tiek pirkts kā pirmais auto ģimenē, tāpēc cilvēki ar to regulāri vēlas braukt lielākus attālumus, vienlaikus šauboties, vai elektroauto viņiem šobrīd ir piemērota izvēle. Šāds gājiens ir kārtējais solis Stellantis centienos elektrificēt savu piedāvājumu – autokoncerns izziņojis desmitiem miljardu vērtas investīcijas platformu un bateriju tehnoloģiju izstrādē.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats
08.12.2021 18:07

Vēl 8 gadus kādam mēģinās pārdot dīzeli. Lai veicas. Īpaši interesantas būs 2029.gada reklāmas kampaņas – pēdējā iespēja nopirkt iekšdedzes dzinēju. Īstiem retro cienītājiem, ekskluzīva manta.
Kad Canon pārstāja ražot nedigitālos fotoaparātus, pēc pēdējiem modeļiem rinda nestāvēja. Daži vecā kaluma fotogrāfi vēl iepirka sev (lai ir ilgākaim laikam, kad vecais analogais EOS nomirs), bet vairums pat nepamanīja ka tos pārstāja ražot.

EOS-1V
08.12.2021 20:51
Reply to  Bats

Vairums cilvēku par nepamanīja, ka beidzot ir labas ciparu kameras par labu cenu, jo bija jau pārgājuši uz telefoniem kā vienīgo foto/video kombainu. Tas, ko dara vairums, ir mārketinga, ieradumu un ērtību savienojums.

Aramis
12.12.2021 13:32

Pēc 2030 pāries uz zirgu pajūgiem, tāpat F1

Reklāma