Volvo un Polestar turpina strādāt pie jauniem elektriskajiem modeļiem un tīmeklī izskanējušas runas, ka abi zīmoli plāno piedāvāt izmēros mazākus un arī lētākus elektriskos krosoverus. Volvo strādā pie kompaktklases krosovera, kuram būtu jākonkurē ar Mercedes EQA. Tieši šim topošajam modelim tiek atvēlēta liela loma, lai Volvo sasniegtu savas ambīcijas, proti, 2025. gadā 50% pārdoto Volvo būtu elektriski.
Iepriekš tika runāts, ka šis gaidāmais elektroauto varētu tikt nosaukts par “XC20” vai “C20”, tomēr tagad atklāts, ka modelim būs jauna tipa nosaukums, augsts klīrenss un pludens siluets maksimālai efektivitātei.
Plānots, ka tas būs pirmais Volvo modelis, kas konstruēts uz Geely izveidotās “atvērtā koda” platformas “SEA”. Šo platformu jau izmantoja ķīniešu ražotāja Zeekr modelis “001”. To modeli plānots piedāvāt visā pasaulē, sākot no nākamā gada. Ķīniešu ražotāja mašīna aprīkota ar 86 vai 100kWh bateriju, kas varētu liecināt par potenciālajām iespējām tiem Volvo modeļiem, kas tiks veidoti uz šīs platformas.
Arī Polestar gatavo savu otro elektrisko krosoveru, kas pie klientiem ieradīsies 2023. gadā. Plānots, ka izmēros tas atradīsies starp “Polestar 2” un “Polestar 3”, taču tas tiks pozicionēts kā masām pieejams auto. Mašīnas izmērs un iecerētais tirgus segments (cena ap 40 tūkstošiem eiro) liecina, ka Polestar topošais krosovers būs ļoti līdzīgs radniecīgajam Volvo C40 Recharge.
Zeekr 001 (jancīgs nosaukums) – no ārpuses efektīvi špikots, kur var sazīmēt Audi, KIA un šo to no Porsche. Salons gan arhaisks. Pirms 10 gadiem būtu Ok, bet šobrīd – nekādu pārsteigumu