Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

    Jaunākie raksti

    Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, sadarbības rezultātā taps aptuveni 30 tūkstošus dolāru vērts elektroauto, kas jau nākamā gada beigās nonāks pie klientiem Ķīnā.

    Neoficiāla informācija liecina, ka topošajā Toyota mašīnā tiks izmantotas BYD izstrādātās baterijas. Par konkrētajām baterijām interesi izrādījusi arī Tesla. Toyota pārstāvis pastāstījis, ka tieši šo konkrēto bateriju lietošana ļauj radīt šādu, salīdzinoši lētu elektrisko mašīnu. “Baterijas vairāk vai mazāk ļāvušas atrisināt izaicinājumus, kas pastāvēja iepriekš. Vēlamies piedāvāt plaši pieejamu, izmēros mazu, taču gana ietilpīgu elektrisko sedanu.”

    Tiek ziņots, ka mašīna izmēros būs nedaudz lielāka nekā pašreizējais “Corolla” modelis. Tiesa, pagaidām nav zināms vai Toyota šo modeli piedāvās arī ārpus Ķīnas. Toyota no plašākiem komentāriem izvairījās, arī BYD pārstāvji par sadarbību nav vēlējušies runāt plašāk. Sagaidāms, ka šī mašīna tiks prezentēta aprīlī, Pekinas autoizstādē, kļūstot par otro Toyota “BZ” sērijas elektrisko mašīnu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Budzis
    06.12.2021 21:55

    30k ir plašām tautas masām??? Ok, Ķīna ir ganadaudz, kas varētu atļauties šādu aliņu, bet viņus tik un tā nevar saukt par plašām tautas masām! Tad jau drīzāk Dacia elektriķis ir domas plašām masām.

    Haralds Jekabsons
    07.12.2021 09:08
    Reply to  Budzis

    Laikam Toyota diez ko nedomā samazināt elektroauto cenas.
    BYD ir pacentušies un corolla izmēra auto (Dolphin / EA1) Ķīnā un citos reģionos pārdod ~15/20kEur (300/400km). https://www.youtube.com/watch?v=63wCfqSQp8c
    Tai pašā laikā Toyota Ķīnā ar savu augstās cenas Toyota C-HR EV varētu teikt aplauzās https://electricvehicleweb.com/toyota-c-hr-electric-first-photos/

    Skābene
    07.12.2021 10:26
    Reply to  Budzis

    Tam, kurš brauc ar 2k eur vērtu 20 gadus vecu auto arī 20k ir astronomisi cipari. Man EV kontekstā ir svarīgas ikmēneša ekspluatācijas izmaksas, un piemērotāks risinājums šķiet tieši operatīvais līzings, lai pēc 5 gadiem var atdot to auto prom un nedomāt, kas notiks ar akumulatoru pēc līzinga perioda beigām.
    Ja salīdzina 20k vērtu benzīnnieku, ar 30k vērtu EV, pieļauju, ka 5 gadu periodā izmaksas ir stipri līdzīgas, ja neņem vērā šīs dienas elektrības cenu biržā, kura jau uzkāpusi līdz 1,2 euro atzīmei.

    Reklāma