Reklāma

Ķīnas regulatori pieprasa uzlabot elektroauto sniegumu aukstos laikapstākļos

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Salīdzinot ar ierastajām benzīna vai dīzeļa mašīnām, viens no lielākajiem elektroauto klupšanas akmeņiem ir sniegums ziemā – aukstumā ievērojami kāpj patēriņš, kas samazina sniedzamību ar vienu uzlādi. Protams, arī benzīna patēriņš ziemā aug, taču benzīnu joprojām var ieliet krietni ātrāk nekā uzlādēt elektroauto, īpaši ziemā un ar aukstām baterijām.

Ar elektroauto sniegumu ziemā visai neapmierināti ir Ķīnas iestāžu darbinieki, līdz kuriem nonākušas ziņas par cilvēkiem, kuri pārvērtējuši savu mašīnu spējas aukstā laikā un palikuši ceļmalā ar tukšu bateriju. Par elektroauto sertificēšanu Ķīnā atbildīga rūpniecības un informācijas tehnoloģiju ministrija.

Iestāde organizēja diskusiju, kurā tika apspriesti dažādi ar elektroauto saistīti jautājumi. Ministrija vēlas, lai iesaistītās puses, proti, autoražotāji, pētnieki un regulatori kopīgi sadarbotos, tādējādi risinot šo elektroauto nepilnību, proti, darbību ziemā. “Mums jāuzlabo mašīnu sniegums zemā gaisa temperatūrā. Autoražotājiem, bateriju ražotājiem, pētniecības iestādēm un citiem iesaistītajiem jāstiprina tehnoloģiskā sadarbība, palielinot izdevumus pētniecībai un attīstībai, lai mēs spētu atrast risinājumu problēmām aukstā laikā.”

Ķīniešu elektroauto ražotāji jau šobrīd ir demonstrē itin solīdus rādītājus ar vienu uzlādi. Ņemot vērā valsts iespējas, ķīnieši, visticamāk, gana ātri arī atradīs risinājumu, lai uzlabotu elektroauto darbību ziemā, kas varētu nākt par labu visiem ziemeļos dzīvojošajiem.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Normunds
06.12.2021 09:33

Ņemot vērā valsts iespējas, ķīnieši, visticamāk, gana ātri arī atradīs risinājumu, lai uzlabotu elektroauto darbību ziemā, kas varētu nākt par labu visiem ziemeļos dzīvojošajiem.
————-
Kādas ir ķīnas iespējas, kas nebūtu citu valstu auto ražotājiem?

KKTK
06.12.2021 14:22
Reply to  Normunds

Iespējas ir gana ātri ieviest ražošanā līdz galam nepārbaudītus risinājumus – tikai iekšējam tirgam, protams :D

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: