Reklāma

Apple turpina zaudēt inženierus, kuriem būtu jāstrādā pie viņu mašīnas izstrādes

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Apple zaudējis nu jau kārtējo augsta ranga inženieri, kurš bija piesaistīts, lai izstrādātu uzņēmuma autonomi braucošo elekroauto. Kā pēdējais dezertieris ir Maikls Švekučs (Michael Schwekutsch) – viņš iepriekš strādāja Tesla, kur pārraudzīja jaudas agregātu izstrādi. Viņš pielicis roku arī pie Tesla Roadster un Tesla Semi attīstības. Viņa jaunā darba vieta ir start-up uzņēmums ar nosaukumu “Archer”, kas strādā pie elektrisko lidmašīnu attīstības.

Šī inženiera došanās citviet nebūt nav vienīgais tāds gadījums pēdējo mēnešu laikā – Apple mašīnas projektu ar nosaukumu “Project Titan” atstājuši vēl vairāki vadošie darbinieki. Vairāki cilvēki devušies prom pēc tam, kad par projekta vadītāju apstiprināts Kevins Linčs. Viņa vīzija ir panākt, lai mašīna nonāk ražošanā līdz 2025. gadam.

Apple elektroauto izstrādē ir ļoti ambiciozi – izskan baumas, ka Linčs vēlas to padarīt pilnīgi autonomu un pašbraucošu. Tas nozīmē, ka topošais Apple elektroauto varētu ierasties bez pedāļiem vai stūres. Tiesa, tas pagaidām ir tikai varbūtības formā un kas tāds ap 2025. gadu ir mazticams.

Avots9To5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: