Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW prezentē “XM” konceptu, kas būs pieejams tikai M divīzijas izpildījumā

    Jaunākie raksti

    BMW M divīzija gadu gaitā ir pielikusi roku daudziem BMW sērijveida ielas auto, tos padarot krietni sportiskākus, tomēr savā nu jau gandrīz 50 gadus ilgajā vēsturē M divīzija pati no nulles radījusi tikai vienu auto – M1, kas tapa 70.gadu beigās. Tagad plānos ietilpst otrais auto, kuru pilnībā izstrādājusi M divīzija un prezentēta šī modeļa konceptversija “XM”.

    Lai arī “XM” ir jauns nosaukums, par šādas mašīnas tapšanu baumas virmojušas ik pa brīdim. Nereti klīda runas, ka BMW gatavo SUV flagmani, kuram varētu tikt dots nosaukums “X8” vai “X9”.

    Reklāma

    Vizuāli mašīna saskan ar citiem bavāriešu pēdējā laika modeļiem, izmantojot milzīgās radiatora nāsis, tomēr ir arī atšķirības – priekšējie lukturi sastāv no diviem atsevišķiem moduļiem. Jumta līnija aiz vadītāja pamazām un pludeni slīd uz leju, taču tas nav tik acīmredzami kā “X6”. Aizmugurējie LED lukturi iestiepjas krietni tālu mašīnas sānos. BMW saka, ka šis ir pirmais ieskats jaunās paaudzes “X” modeļu dizaina valodā.

    Publicētajos attēlos redzamais salons dalāms divās daļās – priekšējā daļa izskatās ļoti līdzīgi jau ražošanā esošajiem “iX” un “i4” modeļiem. Tur no konceptauto pierastā vājprāta domas lidojuma īsti nekā nav – salona priekšdaļu BMW varētu sākt ražot jau šodien, jo tā izskatās pilnīgi normāla un ļoti līdzīga jau esošajiem modeļiem. Aizmugurējo sēdekļu dizains liek aizdomāties, ka BMW dizaineri idejas tiem smēlušies kādā Minhenes naktsklubā, atrodoties VIP zonā.

    Svarīgākais gan ir jautājums, kas šo auto kustinās. BMW sniegtā atbilde ir V8 plug-in hibrīds. Nav zināms, vai izmantots kāds no BMW krājumos esošajiem V8 dzinējiem, vai radīts kas pilnīgi jauns, bet apvienojumā ar elektromotoru mašīnas kopējā jauda būs 740 zirgspēki. Tas kļūs par jaudīgāko M auto vēsturē. Ražotājs sola, ka ar elektrību varēs nobraukt aptuveni 50 kilometrus. BMW īpaši uzsvēra, ka šis auto būs pieejams tikai un vienīgi kā M modelis. Tas nozīmē, ka nesagaidīsim bāzes versiju ar 3,0 litru sešcilindru motoru vai ko tādu. Ļoti iespējams, ka V8 plug-in hibrīds arī būs vienīgā pieejamā versija.

    Pagaidām šis auto vēl ir koncepts, taču ilgi vairs nebūs jāgaida, lai ieraudzītu ražošanas versiju. Plānots, ka mašīna ražošanā nonāks jau nākamā gada beigās un pie klientiem ieradīsies kā 2023. gada modelis. Cenu lapā, visticamāk, ieraudzīsim sešciparu skaitli jau sākumkomplektācijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ciba
    01.12.2021 15:34

    Parodija.

    KKTK
    02.12.2021 08:14

    Nē, nē – mēs austrumu un ķīnas sultāniem nelienam pakaļās teiks atkal BMW dizainers.

    Karls
    02.12.2021 12:00
    Reply to  KKTK

    Jā protams bmw būs labs tikai tad, ja Tev pa velti dos šos auto.
    Tu tiešām esi tik glups, ka nesaproti kā tas notiek? Mērķis pārdot, bmw ninteresē kaut kāds “KKTK” kurš tā pat mūžā nekad jaunu bmw nenopirks….
    Kāds tam sakars ar dirsā līšanu?

    Reklāma