Reklāma

Parīze vēlas elektroskrejriteņu ātrumu pilsētā samazināt līdz 10km/h

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Ņemot vērā sekas, tostarp vairākus nāves gadījumus, ko radījusi neapdomīga pārvietošanās ar elektriskajiem skrejriteņiem, Parīze vēlas ierobežot to maksimālo ātrumu visā pilsētā līdz 10 km/h.

Parīze ir bijis nozīmīgs tirgus elektrisko skrejriteņu koplietošanas servisu sniedzējiem. Diezgan liela nozīme šajā pilsētā piešķirta veloceliņiem, kas ļauj pilsētniekiem un jo īpaši tūristiem ar elektrisko skrejriteni nokļūt kādā galamērķī vai apskatīt pilsētu. Šādi braucamie tur ir ļoti iecienīti.

Tomēr tādā pilsētā kā Parīze, kur satiksme ir diezgan blīva, pārvietošanās ar elektrisko skrejriteni bieži ir izaicinājums, kas var beigties pat traģiski. Piemēram, šogad vien šie braucamie iesaistīti 298 negadījumos, kā rezultātā ievainoti 329 cilvēki un divi gājuši bojā. Tas ir galvenais iemesls, kāpēc Parīze jau kopš jūnija pakāpeniski dažādās pilsētas daļās ieviesusi pārvietošanās ātruma ierobežojumus elektriskajiem skrejriteņiem līdz 10km/h. Taču tagad nolemts šādu pieeju praktizēt visā pilsētā. Izņēmums būs dažas ielas, kurās iekārtotas platas joslas velosipēdiem, skrejriteņiem.

Tiesa, jaunie noteikumi attieksies tikai uz elektrisko skrejriteņu koplietošanas pakalpojumu sniedzējiem. Tāpēc, ja tev ir savs personīgais skrejritenis, varēsi dragāt kā līdz šim. Zināms, ka ierobežojumi stāsies spēkā decembra pirmajā pusē.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
11 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Stāvdrāzis
28.11.2021 13:43

Ilgi gan līdz tam gāja. Sen bija laiks.

28.11.2021 14:05

Jēga tad vispār kāda, ja ar kājām var ātrāk aiziet? Varžēdāji ar saprātu nekad nav izcēlušies. :D

Kabacis
28.11.2021 14:10
Reply to  Kavacky

Nepūt! 5km/st. gājējam ir labs ātrums. Nu neej tu ar 12.km/st, tas jau ir riksītis.

28.11.2021 19:56
Reply to  Kabacis

Visi nestaigā kā bremzes; man ~7 km/h ir mierīgas iešanas ātrums.

Patisons
28.11.2021 20:32
Reply to  Kavacky

Ar tādu iešanas ātrumu nekāds skūteris nav vajadzīgs! Tie jau tikai nīkuļiem der, kas teju velk kājas))

Name*
29.11.2021 07:54
Reply to  Kabacis

Bieži man ir jāstaigā un esmu ievērojis, ka 3 km veicu pie 30 min. Pagājušajā nedēļā pa Rīgu 4.5 km garu posmu lēnām (ne savā tempā) nostaigāju 1 h.

Krotow(@krotow_2)
28.11.2021 14:41

Īstais iemesls – Parīzē ir pārāk daudz kājāmgājēju.

User
28.11.2021 15:11

Ja steidzos, eju 8 km/h.. Baigā jēga tad no šāda transporta. Transportu cilvēks izmanto, lai būtu ērtāk un ieekonomētu laiku. Nevis lai maksātu kompānijām X Y Z naudu par to pašu, ko varu izdarīt ar kājām. xD

Group
28.11.2021 15:29
Reply to  User

Nu re, tagad ietaupīsi naudu, ejot kājām tikai mazliet lēnāk, nekā braucot ar scooter))

Skābene
29.11.2021 09:07

Cik saprotu visa problēma ir tūristos, kas braucot ar nomas skrejriteņiem skatās visur apkārt, tikai ne uz ceļa. Alternatīva būs velo noma, jo tur ātrumu neierobežosi. Tāpat kā Budapeštā, ir zonas, kur skrejritenis apstājas, jo braukt nevar un tūristi vienkārši ​pārkāpj uz nomas velosipēdiem.

Brauktuve
29.11.2021 15:28
Reply to  Skābene

Nuja, braukšana ar skatu mākoņos labi nebeidzas. Otra problēma ir braukšana pa ietvēm. Ja CSN liktu skūterēt pa brauktuvi, tad pēc pirmā kontakta ar auto indivīds kļūtu uzmanīgāks, vairāk uzmanības veltot satiksmei. Pie nosacījuma, ka vēl būtu spējīgs stūrēt braucamo.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: