Reklāma

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās elektroauto. Šādu viedokli viņš pauda britu automedija Autocar rīkotajā konferencē. “Mēs uzskatām, ka sintētiskās degvielas nekonkurē ar elektroauto, bet gan to papildina. Šo degvielu var izmantot gan līdz šim saražotajās mašīnās, gan arī nākotnes auto. Sintētiskās degvielas mums sniedz vēl vienu ceļu pretī klimata neitralitātes ātrākai sasniegšanai,” saka Šulce.

Viņš uzsver, ka abām tehnoloģijām ir savi plusi un mīnusi. Piemēram, iekšdedzes dzinēju nav iespējams radīt tā, lai tas būtu tikpat kluss kā elektroauto. Tomēr garākos ceļojumos tieši iekšdedzes dzinējs ir ērtāks. Šulce aicina izmantot abu tehnoloģiju sniegtās priekšrocības nevis likt “visas olas vienā groziņā”, proti, elektroauto.

Citi konferences dalībnieki norādījuši, ka iekšdedzes dzinēja ir “cīņa pret nepareizo ienaidnieku”, jo galvenajam uzsvaram būtu jābūt samazināt cilvēces atkarību no fosilo degvielu lietošanas. Tiek atzīmēts, ka galvenajam mērķim jābūt CO2 izmešu samazināšanai nevis kādas konkrētas tehnoloģijas lobēšanai kā pārākai par citām.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma