Reklāma

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās elektroauto. Šādu viedokli viņš pauda britu automedija Autocar rīkotajā konferencē. “Mēs uzskatām, ka sintētiskās degvielas nekonkurē ar elektroauto, bet gan to papildina. Šo degvielu var izmantot gan līdz šim saražotajās mašīnās, gan arī nākotnes auto. Sintētiskās degvielas mums sniedz vēl vienu ceļu pretī klimata neitralitātes ātrākai sasniegšanai,” saka Šulce.

Viņš uzsver, ka abām tehnoloģijām ir savi plusi un mīnusi. Piemēram, iekšdedzes dzinēju nav iespējams radīt tā, lai tas būtu tikpat kluss kā elektroauto. Tomēr garākos ceļojumos tieši iekšdedzes dzinējs ir ērtāks. Šulce aicina izmantot abu tehnoloģiju sniegtās priekšrocības nevis likt “visas olas vienā groziņā”, proti, elektroauto.

Citi konferences dalībnieki norādījuši, ka iekšdedzes dzinēja ir “cīņa pret nepareizo ienaidnieku”, jo galvenajam uzsvaram būtu jābūt samazināt cilvēces atkarību no fosilo degvielu lietošanas. Tiek atzīmēts, ka galvenajam mērķim jābūt CO2 izmešu samazināšanai nevis kādas konkrētas tehnoloģijas lobēšanai kā pārākai par citām.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: